השוק

דירוג עשירי העולם: הצמרת מתחזקת, ברנאר ארנו וג'ף בזוס ברווחי עתק

החמישייה המובילה סוגרת שבוע נהדר, כאשר הונו של המקום השני מזנק ב-4 מיליארד דולר. מנכ"ל X שהודיע על השקת צ'אט הבינה המלאכותית גרוק למשתמשי פרימיום, גורף רווח של 2.3 מיליארד כשהונו מוערך ב-247.1 מיליארד דולר. וגם: וורן באפט מרוויח את מספר הקסם
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
כמדי שבוע, המגזין הכלכלי פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם. חמשת האנשים החזקים בצמרת איתנים ויציבים במקומותיהם, והשבוע כולם רושמים רווחים נאים, כאשר את הגבוהים ביותר רושמים השלישייה הגבוהה ברשימה. במקום הראשון אילון מאסק, בעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ומנכ"ל טסלה, שיציבותו הבלתי מעורערת אינה מוטלת בספק, כמו גם מיקומו הבטוח בפסגה.
בצל ההבטחה של X לנטר פרסומים אנטישמיים ולמנוע את הפצתם, מאסק מתחזק כבר שבוע שני ברציפות בפסגה כשהונו מוערך ב-247.1 מיליארד דולר, אם כי במהלך השבוע הפסיד 2.3 מיליארד. ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הרוויח השבוע סכום העומד על 4 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-196.3 מיליארד דולר.

מאסק קומם עליו את רחבי הרשת, שהפכה לאחד ממעוזי האנטישמיות והתמיכה בפלסטינים, ובעקבות תמיכתו בפוסט לפיו "יהודים שונאים לבנים", ביקר האיש העשיר בעולם בישראל. נועד עם רה"מ בנימין נתניהו ונשיא המדינה יצחק הרצוג וסייר ביישובי העוטף.
ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס. הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-169.2 מיליארד דולר, זינוק של 2.3 מיליארד דולר ביחס לשבוע שעבר. לארי אליסון במקום הרביעי עם 143 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 1.1 מיליון. את החמישייה סוגר וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר האת'ווי שהונו האישי מוערך ב-117.5 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע "חמסה" משולשת של כ-555 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה