השוק

בורסות וול סטריט בנתון מרשים: העלייה החדה ביותר מזה חצי שנה

בורסות וול סטריט רשמו אמש את העלייה החדה ביותר מאפריל 2022. לעומת זאת הדולר נחלש ותשואת האג"ח הממשלתיות האמריקאיות ל-30 שנה רשמה את הנפילה היומית החדה ביותר מאז מרץ
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
בורסות וול סטריט רשמו אמש את הזינוק החד ביותר שלהם מזה חצי שנה, לעומת היחלשות הדולר, ותשואת האג"ח הממשלתיות האמריקאיות ל-30 שנה שרשמה את הנפילה היומית החדה ביותר מאז מרץ. זאת על רקע התגברות הערכות כי הבנק הפדרלי סיים את מחזור העלאות הריבית בארצות הברית. גם דוחות רבעוניים חזקים של מספר חברות בולטות תרמו לעלייה בוול סטריט.
מדד נאסד"ק נסגר בעלייה של 1.8% ואילו מדד דאו ג'ונס טיפס ב-1.7%. מדד S&P 500 עלה ב-1.9%, עלה יום רביעי ברציפות והזינוק היומי החד ביותר מזה כחצי שנה. לעומת מדד הדולר שירד ב-0.7% לאחר ימים רבים של עלייה. התשואות על האג"ח לעשר שנים נסוגה ב-13 נקודות לרמתו הנמוכה ביותר מזה שלושה שבועות- 4.65%.
לעומת זאת, התשואה לעשר שנים קפצה בחודש שעבר ב-30 נקודות בסיס, עלייה חודשית שישי ברציפות לאחר שעלתה בחודש אוקטובר מעל לרף ה-5% לראשונה זה 16 התשואה על האג"ח ל-30 שנה צנחה היום ב-14 נקודות בסיס - הנפילה היומית החדה ביותר מאז מרץ - לרמה של 4.82%. ואילו התשואה על האג"ח לשנתיים נסוגה בשתי נקודות בסיס לרמה של 4.95%.

ריבית הבסיס בארה"ב נשאר על 5.5% הכי גבוה מזה 22 שנה, זאת על רקע האטה באינפלציה, אך השאיר את האופציה להעלאת ריבית נוספת, למקרה שאינפלציה תעלה שוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה