השוק

דובי אמיתי בתגובה למתווה האוצר: "נדרש לבצע תיקונים"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי מפרסם את תגובתו למתווה החדש של האוצר בו טוען כי למרות שהוא נותן מענה על הבעיות העיקריות עדיין יש צורך לבצע בו במקצה שיפורים
מערכת ice | 
דובי אמיתי (צילום ארן דולב)
לאחר פרסום המתווה החדש שפרסם שר האוצר סמוטריץ', יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי מפרסם את תגובתו וטוען כי אומנם המתווה הביא עמו פתרונות לעיקר הבעיות, אך טוען כי יש צורך בהתאמת הפתרונות לכלל הענפיים השונים במשק הישראלי.
יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, בתגובה לאישור המתווה בממשלה: "המתווה החדש, עודכן לאחר עבודת מטה מקצועית שנעשתה בין הצוותים המקצועיים של נשיאות המגזר העסקי לבין הצוותים של משרד האוצר, ובפרט שיתוף הפעולה המלא ביני ובין שר האוצר ומנכ״ל משרד האוצר, הביאו לפתרונם של עיקר הבעיות והאתגרים שניצבו בפנינו".
אמיתי המשיך ומסר: "יחד עם זאת, נדרש לבצע מספר תיקונים של נוסח ההצעה שהוגשה לוועדת הכספים, וכן גם להתאים פתרונות ייחודיים לענפים ספציפיים. לבסוף, המבחן הגדול יהיה מבחן הביצוע המהיר והמענה לבעיה התזרימית הקשה שנוצרה במשק מיד עם פרוץ המלחמה".
אמיתי לא הראשון שמותח ביקורת על המתווה של שר האוצר סמוטריץ' היום (חמישי) גם יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, יצא נגד מתווה הפיצויים ששל השר סמוטריץ' וטען כי גם המתווה נוכחי איננו נותן מענה נכון לעובדים והעובדות במשק הישראלי, מה שעלול להוביל לפגיעה במשקי הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה