השוק

לשכת סוכני הביטוח לרשות שוק ההון: "תדחו את הרפורמה בבריאות"

נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק, פנה בבקשה דחופה לממונה על רשות שוק ההון לדחות את הרפורמה בבריאות לתחילת שנת 2024 בעקבות המלחמה
מערכת ice | 
שלמה אייזיק נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל (צילום גיא קרן)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
בתוך כך, נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק, פנה בבקשה דחופה לממונה על רשות שוק ההון לדחות את הרפורמה בבריאות לתחילת שנת 2024. במכתב הבקשה נכתב תחילה כי "על רקע מצב המלחמה בו מצויה מדינת ישראל, מוצאת לנכון לשכת סוכני ביטוח בישראל לפנות אליך בבקשה לדחות את כניסתן של הוראות חוזר עריכת תכנית לביטוח בריאות "רפורמת הבריאות" למועד מאוחר יותר".
עוד נכתב כי "תקופה זו בה מצויה מדינתנו מתאפיינת ב היעדר זמינותם של אנשי מקצוע, בין היתר, לאור גיוס כוחות מילואים, נרחב ורצון האזרחים להיצמד למרחבים מוגנים יחד עם משפחותיהם, זאת, לצד הלך רוח ירוד בציבור. נוסף על כך, נכון למועד זה, למיטב ידיעתנו, מרבית חברות הביטוח טרם אישרו מוצרי בריאות חדשים בהתאם להוראות רפורמת הבריאות".
לסיום נכתב בבקשה כי "מתוך סולידריות בשעה קשה זו ובמטרה להקל הן על ציבור המבוטחים והן לשם היערכות בעלי הרישיונות מול מבוטחיהם, נראה כי בזו העת ראוי להתיר את מוצרי הבריאות הידועים ערב רפורמת הבריאות על כנם ולדחות את כניסת רפורמת הבריאות לתחילת שנת 2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה