השוק

האיחוד האירופי הודיע: מקפיאים את כספי הסיוע לפלסטינים

על רקע המלחמה הקשה שפוקדת את מדינת ישראל בימים האחרונים, מלחמת חרבות ברזל,  האיחוד האירופי הודיע כי הוא החליט להקפיא את כספי הסיוע שהוא מעביר לפלסטינים בסך כולל של 691 מיליון אירו
מערכת ice | 
האיחוד האירופי (צילום iStock)
על רקע המלחמה הקשה שפוקדת את מדינת ישראל בימים האחרונים, מלחמת חרבות ברזל, שהגיעה עם פתיחת מתקפת הפתע של ארגון הטרור האכזרי חמאס, שרצח מאות אזרחים וחיילים, חטף מאות נוספים ופתח במלחמה מזעזעת על מדינת ישראל, האיחוד האירופי הודיע היום (שני) כי הוא החליט להקפיא את כספי הסיוע שהוא מעביר לפלסטינים בסך כולל של 691 מיליון אירו.
כידוע, האיחוד האירופי מעביר כספי סיוע לפלסטינים, בטח ברגעי מלמות ומשברים הומניטריים. עוד לפני מבצע שומר חומות והקורונה שהקשתה מאוד על שטחי הרשות הפלסטינית ורצועת עזה, באיחוד האירופי הקפיאו מאות מיליוני אירו שאמורים היו לעבור לרשות הפלסטינית בעקבות ההסתה הקשה נגד ישראל בספרי הלימוד בבתי הספר שלהם.
בסופו של דבר, רגע אחרי מבצע שומר חומות, באיחוד האירופי אכן החליטו להפשיר בסופו של דבר את כספי הסיוע שאמורים היו להגיע לידיי הרשות הפלסטינית, כאשר לאחר ביקורה של נשיאת נציבות האיחוד אורסולה פון דר ליין ברמאללה, היא הודיעה לראש ממשלת הרשות הפלסטינית מוחמד א-שתאייה כי האיחוד יעביר את הסיוע המובטח בהיקף של יותר מ-224 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה