השוק

סייברסטארטס מודיעה על השלמת גיוס של מאות מיליוני דולרים

חברת סייברסטארטס שתומכת ביזמים ובחברות של חברות בתחום אבטחת הסייבר, הודיעה על השלמת גיוס ענק של 480 מיליון דולר. בכך, סך הנכסים המנוהלים של החברה מסתכמים בכ-663 מיליון דולר
מערכת ice | 
ליאור סיימון וגילי רענן (צילום יוסי זליגר)
חברת סייברסטארטס הודיעה כי השלימה גיוס על סך כ-480 מיליון דולר ובכך, סגרה את קרן ההזדמנויות שבבעלותה. חברת ההון סיכון להשקעה בסייבר הגישה מסמכים לרשות ניירות ערך בארצות הברית.
לאחר השלמת הגיוס הנוכחי וסגירת קרן ההזדמנויות, סך הנכסים המנוהלים של החברה מסתכמים בכ-663 מיליון דולר. בעזרת השלמת הגיוס הנוכחי, החברה תוכל להשתתף בשלבי גיוס נוספים של חברות פורטפוליו שבבעלותה. בחברות אלה, היא השקיעה עם שלוש קרנות seed.
כזכור, סייברסטארטס הודיעה על מינויה של המשקיעה האמריקאית אמילי הית' לשותפה בקרן. עם הצטרפותה, אמילי תוביל שורת השקעות ועסקאות מטעם הקרן, שמנהלת כיום כ-374 מיליון דולר, וכן תספק מעטפת ליווי ותמיכה לחברות הפורטפוליו וליזמים בשלבים מוקדמים ומאוחרים.
סייברסטארטס הוקמה בשנת 2018 והפכה לאחת מקרנות ההון סיכון המצליחות בעולם ומתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. לסייברסטארטס מודל ייחודי המגובה בקהילה של יזמים, והמשקיעים והשותפים (LPs) שלה הם מהדמויות המובילות בתעשייה הישראלית ועולמית, שמעניקים ייעוץ אסטרטגי והכוונה  לחברות הפורטפוליו וליזמים, החל ממפת הדרכים של המוצר עד לגיוס כוח האדם וכל מה שביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה