השוק

תיגי מציגה זינוק בדו"ח הרבעוני: עלייה ניכרת בהכנסות, ירידה בהפסדים

תיגי מתגאה בגידול של מיליונים בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה, ההפסד התפעולי של החברה קטן ב-55% לעומת אשתקד
מערכת ice | 
דו"ח (צילום shutterstock)
תיגי סיימה את החציון הראשון של 2023 תוך גידול ניכר בהכנסות שהסתכמו בכ-4.8 מיליון ש"ח לעומת הכנסות של כ-0.6 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי קטן ב-55% והסתכם בכ-3.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-7.1 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
בכל שנת 2022 הסתכמו ההכנסות בכ-2.8 מיליון ש"ח וההפסד בכ-15.2 מיליון ש"ח. במועד הדוח, לחברה מזומנים בהיקף של כ-13 מיליון ש"ח.
במהלך החציון הראשון הקימה סוליד אמריקה, חברה בשליטת תיגי (55%), מערכת חום תעשייתי באנרגיה מתחדשת בחצרו של מפעל בקליפורניה שהוא אחד מעשרות מפעלים של חברה תעשייתית אמריקאית גדולה.
המערכת נמכרה לתאגיד אמריקאי ב-5 מיליון דולר ותקבולי המכירה שולמו באופן מיידי. סוליד אמריקה חכרה את המערכת מהרוכש ותפעיל אותה עבורו במשך 63 חודשים, שבסופם יש לה זכות לרכוש אותה חזרה.
הפרויקט צפוי להניב לחברה הכנסות (צמודות למחירי האנרגיה ומדד המחירים לצרכן בארה"ב), במודל של מכירת חום, בסך של למעלה ממיליון ש"ח כל שנה, למשך כ-10 שנים.
צביקה קליר מנכ"ל תיגי אומר: "הדוח הכספי וההתפתחויות האחרונות בחברה מהווים הוכחה ברורה לפוטנציאל הצמיחה של החברה בארץ ובעיקר בעולם. אנחנו רואים היום הזדמנויות רבות באירופה וארה"ב ונערכים לכך בהתאם.
החברה רואה במכירת חום כשירות הזדמנות גדולה לצמיחה ולשיפור הרווחיות בפרויקטים עתידיים. החברה תפעל להגדיל מכירות של מערכות החברה במודל של חום כשירות, כדרך ליצירת ARR (הכנסה שנתית צפויה) אשר ביכולתה לייצב את תחזית המכירות בתחום מוטה פרויקטים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה