השוק

רמי לוי שווה לכם כסף? המניה של הרשת לוהטת

בהסבר של הפניקס נכתב: "רמי לוי הציגה דוח חזק כתוצאה מהצמיחה החזקה בחנויות זהות ושיפור ניכר ברווחיות הגולמית בתחום המזון, הביא לצמיחה של כ-75% ברווח תפעולי. החברה הציגה צמיחה נאה של 5% במכירות מזון ל-1.59 מיליארד שקל הכוללת צמיחה חזקה של כ-5.4% במכירות החנויות הזהות"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
האם המניה של רמי לוי מומלצת למסחר? ברשת של איש העסקים, 'שיווק השקמה', העלו לרשתות החברתיות קטע מניתוח של הכלכלנים בפניקס, שמדברים על המנייה של הרשת 'רמי לוי' שם הוסבר מדוע כדאי להשקיע בה.
בפייסבוק של 'רמי לוי שיווק השקמה' נכתב: "הפניקס ברוקראז׳ קבעו - המניה של רמי לוי היא השקעה מצויינת! רשת רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה להוביל דרך במדינת ישראל ותמשיך להיות מחוייבת ללקוחות ולמשקיעים שלה ותשמור תמיד על סל הקניות הזול במדינה!".

בהסבר של הפניקס נכתב: "רמי לוי הציגה דוח חזק כתוצאה מהצמיחה החזקה בחנויות זהות ושיפור ניכר ברווחיות הגולמית בתחום המזון, הביא לצמיחה של כ-75% ברווח תפעלוי. החברה הציגה צמיחה נאה של 5% במכירות מזון ל-1.59 מיליארד שקל הכוללת צמיחה חזקה של כ-5.4% במכירות החנויות הזהות".
בדו"ח אגב התנצל לוי על כך שבשל טעות אנוש לכאורה הרווח הנקי הוגדל ב-45 מיליון שקל, דבר שבדוח החציון נאלצו לתקן, הטעות אף הובילה לפגיעה קלה בשווי המנייה שירדה כתוצאה מכך בבורסה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לא רמי לוי
    דיין איציק 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימשיך ללקק לסמרקביץ ואז ניראה לאן יגיע טעויות במאזנים ונוכלות ברישומים רק יוחננוף יציל את החקלאים הרפתנים והעובדים
    סגור