מדדים ומחקרים

רמי לוי שובר את השוק, העיר היפה בישראל ושטראוס חוגגת

איש העסקים מייבא עוד חלב מפולין לארץ במחיר שנמוך מהמחיר המפוקח, איזו עיר נבחרה ליפה בארץ בפעם ה-10 ברציפות? וגם: מנתוני סטורנקסט, חברת המחקר המקצועית והבלתי תלויה עולה שלא רק שהחרם שהכריזו בערוץ 14 על שטראוס לא פגע בה אלא אף מדובר באחת התקופות הכי טובות שלה
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני)
רמי לוי שובר את השוק: זה המוצר שיביא לסניפים: רק בתחילת חודש אוגוסט ייבא איש העסקים כמות חלב בהיקף של 70 אלף ליטר ממחלבת מלקוביטה הידועה, אך כל הסחורה אזלה וכדי להמנע ממחסור על המדפים, כעת תצא לדרך הזמנה נוספת של לוי, שימכור את המוצר במחיר של 5.90 שקל, נמוך בכמעט שקל מהמחיר המפוקח. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הפתעה: האינפלציה מתמתנת - מדד המחירים עלה בשיעור נמוך מהתחזיות: מדד המחירים לצרכן לחודש יולי עלה בשיעור של 0.3% וזה נמוך מהתחזיות המוקדמות שצפו עלייה של המדד ב-0.4%; משמעות הדברים היא שהכלכלה הישראלית מידרדרת להאטה כלכלית. לידיעה המלאה לחצו כאן.

ביקושי ענק בהנפקה ההיסטורית של אגד; כך חברות הביטוח השתלטו עליה: אחת ההנפקות ההיסטוריות בשוק ההון קרו היום כשאגד יצאה בהנפקה של אג"ח שיסחרו ברצף מוסדיים; גורמים המעורים בפרטים מסרו כי בשלב הזה הזרימו המוסדיים ביקושי ענק של מיליארד שקל והחברה כנראה תיקח את המקסימום, כלומר כ-500 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
החרם הדמיוני על שטראוס: הנתונים נחשפים - החברה בתקופה מצוינת: מנתוני סטורנקסט, חברת המחקר המקצועית והבלתי תלויה עולה שלא רק שהחרם שהכריזו בערוץ 14 על שטראוס לא פגע בה אלא אף מדובר באחת התקופות הכי טובות שלה - פלופ החרם על שטראוס. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אל על חושפת את המחירון החדש: זה מה שיקרה מה-1.9.2023: מועדון הנוסע המתמיד של אל על חושף את המחירון החדש והמוזל של כרטיסי בונוס: ללא תוספת מזומן, ושיפור מהותי ביחס הצבירה. המחירון החדש מציג הוזלות בקווים הפופולריים ביותר של החברה: ניו יורק, לונדון, פריז ועוד בתוכנית החדשה, שנכנסת לתוקף ב-1.9.2023, תבוטל תוספת המזומן שנדרשה ברכישת כרטיסי בונוס. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רביב דרוקר ניצח את איש העסקים: זו התביעה שנדחתה: דרוקר זוכה בשתי תביעות דיבה שהוגשו נגדו על ידי וולטר סוריאנו, בעלים של חברת אבטחה ואיש עסקים ישראלי המתגורר בלונדון, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שייאלץ לשלם הוצאות משפט של 100 אלף שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר היפה בישראל נחשפת: זו הזוכה שנה 10 ברציפות: הרצליה שוב ניצחה במסגרת התחרות בה נבדקות עיריות ומועצות מקומיות ואזוריות, תוך התייחסות לנושאי המרחב היישובי, אמצעים לשירות הציבור, שטחים ציבוריים, מוקדי שירותים ציבוריים בעלי רגישות סביבתית ואיכות הסביבה. זו השנה העשירית שהרצליה משתתפת בתחרות, כאשר בכל שנה היא זוכה בדירוג הגבוה ביותר - חמישה כוכבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלב בטעם חמוץ ריח לא נעים
    דודי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפולין הפרות אוכלות אוכל שונה מאשר בארץ לכן הטעם והריח שונה
    סגור
  • 2.
    בבל"ת
    דוד 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנתונים האמיתיים יחספו ברבעון, וחברת סטורנקס "האובייקטיבים" תלך לישון עם הדגים.
    סגור
  • 1.
    שטראוס
    עיני נץ 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חרם הוא לפעמים חרב פיפיות. חצי העם שממש לא אוהד את ערוץ 14 ההזוי התחיל יותר ויותר להתאהב ב ״אחלה״. פחות ופחות במה שמיוצר במקומות שמוחאים כפיים לרוצח יגאל אמיר.
    סגור