השוק

מזרחי טפחות העניק מימון של 880 מיליון שקל לפרויקט הענק

חברת טראלייט, הפועלת התחום האנרגיה הסולרית, ממשיכה בתנופה ומודיעה היום על עסקה נוספת שתוציא לפועל במסגרת פרויקט "התענך"

מערכת ice | 
רני ליפשיץ מנכ"ל טראלייט (צילום באדיבות טראלייט)
חברת טראלייט, הפועלת התחום האנרגיה הסולרית, ממשיכה בתנופה ומודיעה היום (רביעי) על עסקה נוספת שתוציא לפועל במסגרת פרויקט "התענך". העסקה הנ"ל היא חלק מהפרויקט, שזכה לכינוי "התענך" אשר מורכב משני חלקים. הוצאתו לפועל התאפשרה בזכות המימון שהחברה קיבלה מבנק מזרחי טפחות על סך 880 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, החברת שואפת להקים תשתית שתגדיל את השימוש בחשמל המופק מאנרגיה סולארית בקרב משקי הבית בישראל. טראלייט, שואפת להשלים את שני חלקי הפרויקט עד שנת 2025 ויוצא מכך לספק את צרכי החשמל של מיליון ישראלים.
העסקה, מצטרפת לשורת עסקאות שהחברה חתמה בשנה הנוכחית, מה שממחיש את מגמת העלייה של החברה ושאיפתה למצבה כשחקן מרכזי בשוק האנרגיה הסולארית בישראל. 
רני ליפשיץ, מנכ"ל טראלייט, התייחס למהלך וציין כי, "פרויקט התענך על שני חלקיו, מקדם את ישראל בצורה משמעותית בדרך להגדלת השימוש בחשמל המופק מאנרגיה סולארית נקייה, ומתוצרת כחול לבן. אנו מודים לבנק מזרחי טפחות על הרוח הגבית והאמון ואנו פועלים באינטנסיביות להבאת התענך 2 לחיבור לרשת החשמל במהלך שנת 2025, כאשר פרויקט תענך 1 כבר נמצא בשלבי הקמה מתקדמים וצפוי לחיבור לרשת בתחילת שנת 2024. הפרויקט, על כלל חלקיו, מהווה פרויקט אסטרטגי בהיקף אדיר של 250 מגה וואט שיספק חשמל לכ- 60 אלף בתים בישראל. הפרויקט גם הופך את טראלייט, הלכה למעשה, לשחקן מוביל ומרכזי בתחום ייצור ואספקת חשמל ירוק בישראל".
ליפשיץ, המשיך והוסיף כי: "בסך הכל, אנו נמצאים כיום בהקמה של פרויקטים סולאריים ומתקני אגירה בהיקף משמעותי של כ- 1000 מגה וואט ו-1900 מגה וואט שעה בהתאמה, שצפויים להתחבר לרשת בהדרגה במהלך שלוש השנים הקרובות וכך נהיה השחקן המוביל בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה