השוק

עשרות מיליוני שקלים לעובדי אגד? זה המהלך של ההסתדרות

ההסתדרות דורשת להעניק לכל עובד סכום של בין משכורת לשתיים, זאת כאשר בחברה מועסקים כ-7000 עובדים - שמעמיד את החלק הנדרש בעשרות מיליונים
מערכת ice | 
אגד (צילום פלאש 90, פייסבוק/ אגד)
החודש שעבר, דירקטוריון אגד החליט על מהלך התייעלות במבנה ההון של החברה, במסגרתו תפעל אגד לחלק סך של כ-500 מיליון שקל לבעלי המניות. שותפות קיסטון וקרנות המורים והגננות המחזיקה ב-60% ממניות אגד צפויה לקבל כ-300 מיליון שקל בעוד חברי אגד יקבלו כ-200 מיליון שקל מתוך החלוקה.
מחיר המימוש של אופציית המכר המוקנית לחברי אגד למכירת יתרת מניות אגד לשותפות קיסטון וקרנות המורים צפוי לקטון ולהתעדכן בהתאם. בכפוף לקבלת סכומי החלוקה, צפויה שותפות קיסטון וקרנות המורים והגננות לפרוע נתח מהחוב הבנקאי שנטלה במסגרת השלמת העסקה לרכישת האחזקות באגד, ולהקטין עלויות מימון ברמת השותפות. 

אך נראה כי כרגע המהלך לא יעבור חלק, כאשר על פי דיווח בכלכליסט, ההסתדרות נמצאת במשא ומתן עם הנהלת אגד על מנת שעשרות מיליונים מהדיבידנד יגיעו לעובדי החברה. בנוסף דווח כי ההסתדרות דורשת להעניק לכל עובד סכום של בין משכורת לשתיים, זאת כאשר בחברה מועסקים כ-7000 עובדים, וכי היא מכוונת להגיע ל-"הסכם כולל" עם ההנהלה על מנת ליישב דרישות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה