השוק

מחזקת את הדרום: YOPI תקים מפעל בעוטף עזה

בשורה למהנדסי וטכנאי אזור עוטף עזה. חברת הסטארט-אפ YOPI מודיעה היום (חמישי) על החלטתה להקים את מפעלה בתחומי המועצה האזורית שער הנגב ואף החלה בהליך גיוס מהנדסים וטכנאים
מערכת ice | 
ד"ר מנחם גנוט וחמי ראם (צילום ליאת מיה לומברוזו)
חברת הסטארט-אפ YOPI Technologies R&D Ltd מודיעה היום (חמישי) על החלטתה להקים את מפעלה בעוטף עזה בתחומי מועצה אזורית שער הנגב, ומתעתדת להעסיק כ-70 עובדים. לשם כך, החל כבר הליך גיוס של מהנדסים וטכנאים למפעל הייצור כשהצפי להתחיל בייצור המוני של המערכת המתקדמת בתחילת 2024.
החברה, שהוקמה לפני כ-5 שנים על ידי חמי ראם וד"ר מנחם גנוט, תייצר מערכת לבישה המבוססת לימוד מכונה (ML) ואינטליגנציה מלאכותית (AI) המנטרת במקוון וברציפות את צריכת החמצן הרגעית VO2, מדד הנחשב על ידי קרדיולוגים כ"גולדן פרמטר" לניטור תפקוד הלב וכן מדדים פיזיולוגים נוספים מתוך ניתוח הזיעה. ובכך, מעניקה למשתמשים, כגון ספורטאים חובבים ומקצועיים, אינדיקציות פיזיולוגיות ברמת דיוק גבוהה, שעד היום  ניתן היה לקבלם אך ורק במעבדה מיוחדת, במצב לא מקוון, כאשר המשתמש מחובר למסכה המנטרת את הנשימה.

חמי ראם, שותף מייסד ומנכ"ל החברה, מסר: "ההחלטה להקים את המפעל בעוטף עזה היא טבעית עבורנו, לאחר שכבר בשלבי הפיתוח, שעבורו קיבלנו במהלך השנים כ-5 מיליון שקל מענקי פיתוח מרשות החדשנות, וגייסנו סכום דומה ממשקיעים פרטיים, הקמנו מעבדת פיתוח בחממת SOUTH UP בקיבוץ ניר עם. אנחנו מקבלים פניות רבות ממהנדסים וטכנאים לעבוד אצלנו, כמו גם פניות רבות ממשקיעים להשקיע בחברה".
אופיר ליבשטיין, ראש מועצת שער הנגב, בירך: "חברת YOPI הפועלת אצלנו בחממה בניר עם, הצליחה לעורר עניין רב אצל משקיעים ואנשי רפואה. הבחירה שלהם להקים את מפעלם, כאן אצלנו בעוטף עזה , היא לא רק בחירה ערכית וראויה, אלא תייצר עוד מקומות תעסוקה איכותיים לתושבי שער הנגב והסביבה. זאת גאווה גדולה לדעת שיש לנו חלק במסע של חברת YOPI כשהיא מגייסת עוד ועוד עובדים משער הנגב והאזור ובמקביל עושה שינוי משמעותי בעולם – מצילה חיי אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה