בריאות

בשורה לסטארטאפים הרפואיים בישראל: זו הקרן שתשקיע בכם

בשנים האחרונות הסטארטאפים בתחום הרפואה פוחתים בעקבות משאבים מוגבלים וכעת יש פתרון. קרן הון סיכון חדשה בשם שוני שמה לעצמה יעד להשקיע באותם סטארטאפים בשלבים המוקדמים שלהם
מערכת ice | 
ערן לרר (צילום יעקב לויט)
קרן הון סיכון חדש בתחום ההלת'טק, שמתמקדת בבריאות דיגיטלית ומכשור רפואי: קרן ההון סיכון שוני (Shoni Ventures Health), תשקיע בסטארטאפים בשלבים מוקדמים ותמנף את המשאבים הייחודיים העומדים לרשותה בכדי לסייע ליזמים בהיבטים השונים של הצמחת החברה. עד כה הקרן השקיעה בחמישה סטארטאפים בתחום.
הקרן מקושרת אסטרטגית ועסקית למרכז הרפואי שיבא ולמרכז החדשנות ARC, אותו הקים פרופ' אייל צימליכמן, סמנכ"ל רפואה וחדשנות במרכז הרפואי. מסקר של ARC עולה כי גישה לבתי חולים גלובליים מובילים היא הצורך המוביל בקרב יזמים בתחום הבריאות הדיגיטלית. הקרן משקיעה הן במיזמים של שיבא והן במיזמים חיצוניים, וממנפת את שיתוף הפעולה עם שיבא, מהמרכזים הרפואיים המובילים בעולם על פי דירוג "ניוזוויק", בכדי לספק ליזמים גישה יוצאת דופן לשותפויות גלובליות, לדאטה רפואי, לכוח האדם הרפואי ועוד.

את הקרן מוביל ערן לרר, מנכ"ל הקרן ושותף-מנהל, שאמר " מדי שנה מוקמים פחות ופחות סטארטאפים רפואיים בישראל, בצד הקושי לגייס משקיעים בשלבים מוקדמים. כתוצאה מכך, פתרונות חדשניים רבים שיכלו לשפר את בריאותם של רבים ברחבי העולם אינם מגיעים לכדי מימוש. אנו כאן כדי לגשר על פער זה ולסייע לסטארטאפים בתחום ההלת'טק ליישם פתרונות חדשניים שיכבשו את העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה