רכילות עסקית

קרן ההון סיכון SIBF קיימה כנס למשקיעים בארץ ובעולם

אור בן שושן, שותף ומנהל בקרן SIBF, ציין בכנס שהגיוסים של הקרן נמצאים בצמיחה ואת העוצמה הכלכלית של החברות בהן השקיעה הקרן עד כה
מערכת ice | 
כנס SIBF
בכנס המשקיעים של קרן ההון הסיכון SIBF שנערך במתחם O-TECH בכפר סבא, בהשתתפותם של כ-150 משקיעים ומנהלים של חברות בהן השקיעה הקרן בישראל, ציין אור בן שושן שותף ומנהל בקרן שהגיוסים של הקרן נמצאים בצמיחה ואת העוצמה הכלכלית של החברות בהן השקיעה הקרן עד כה.
הקרן מתמחה בהשקעות בארבעה תחומי פעילות: אנרגייה מתחדשת, פוד-טק, הלסקר ואגרוטק, ובטכנולוגיות המיועדות לייעל מפעלי תעשייה תוך ליווי החברות עד ראונד סי.
בן שושן ציין עוד שעד כה השקיעה הקרן ב-38 חברות טכנולוגיה השקעות בשווי שנע בין מיליוני דולרים בודדים ל-40 מיליון דולר בחברה. השווי הכולל של השקעות הקרן עד כה מעורך בכ-400 מיליון דולר.
בכנס השתתפו משקיעים רבים ביניהם: איציק סגרון מקרן ההשקעות של משפחת קוך ,אלי לוי מבעלי מור בית השקעות, מר יקיר גבאי מבעלי חברת הנדל"ן הבין-לאומית אראונד טאון, עמית בן יצחק יו"ר גרנות, רועי קדוש מנהל ההשקעות בהכשרה ביטוח, עדי הורוביץ לביא מפועלים היי-טק, יוסף דהן בעלים של חברת הרכב אלדן, אריאל דודסון, מיכאל טקסיאק וג׳יי ג׳ובס השותפים בחברת הייעוץ מקינזי העולמית, לצד משקיעים רבים מהארץ ומחו"ל.
בכנס נשאו דברים מר מאיר בן שבת, יו"ר המל"ל לשעבר, אור בן שושן השותף המנהל בקרן SIBF ,צביקה ברקאי מנכ"ל חברת פיקודיה.
אור בן שושן שותף מנהל בקרן SIBF: "הטלטלה בשווקים בכלל ובמגזר הטכנולוגי בפרט מייצרים אתגרים רבים לסקטור הטכנולוגי ,אבל יש בה גם דברים חיוביים, לא עוד שווים מנופחים לא עוד מודלים של צמיחה שאינם מחזיקים מים, באופן כללי ניתן לומר שהשוק הופך להיות ראלי הרבה יותר ובריא. אנחנו מאמינים שהמגזר הטכנולוגי יתאושש ב-2024 ושהשוק היום מהווה הזדמנות גדולה להשקעות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה