שיווק ופרסום

תדיראן חתמה על עסקה גדולה: הטכנולוגיה החדשה נחשפת

קבוצת תדיראן, מודיעה  על אבן דרך חשובה בדרך להעמקת פעילותה בשוק האנרגיה המתחדשת, אחרי שחתמה על חוזה הפצה בלעדי עד 2026 עם GOTION
מערכת ice |  2
משה ממרוד (צילום סיון פרג)
קבוצת תדיראן, בניהולו של משה ממרוד, מודיעה היום (חמישי) על אבן דרך חשובה בדרך להעמקת פעילותה בשוק האנרגיה המתחדשת. חברת הבת, תדיראן פתרונות אנרגיה, קיבלה את אישורה של חברת HEFEI GOTION HIGH-TECH POWER ENERGY CO Ltd. (להלן: "GOTION"), לכך שהיא המפיץ היחיד והבלעדי של GOTION בישראל, עד סוף שנת 2026.
עוד ציינה GOTION, כי תדיראן הינה החברה היחידה בישראל המקבלת מאת GOTION תמיכה טכנית והנדסית עבור כל מוצרי GOTION (מערכות אגירת אנרגיה, סוללות ומטענים מהירים לכלי רכב חשמליים).
GOTION הינה אחת מיצרניות הסוללות המובילות בעולם (לרבות מערכות אגירה), ולאחרונה הודיעה כי פיתחה סוללה לכלי רכב חשמליים, שבכוחה לאפשר טווח נסיעה של עד כ-1,000 ק"מ. חברת פולקסווגן היא אחת מבעלי המניות הגדולות בה. כמו כן, למיטב ידיעת תדיראן פתרונות אנרגיה, ובהתבסס על פרסומים בעיתונות הבינלאומית, לאחרונה הודיעה GOTION כי פיתחה סוללה לכלי רכב חשמליים, שבכוחה לאפשר טווח נסיעה של עד כ-1,000 ק"מ.
במסגרת שיתוף הפעולה עם GOTION, תוכל תדיראן אנרגיה למכור, להתקין ולספק שירותים נוספים עבור כלל המוצרים והשירותים של GOTION. בכוונת החברה, בין היתר, לרכוש מאת GOTION מערכות אגירת אנרגיה לצורך הסכמים מהותיים בתחום אגירת האנרגיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העתקתם את החוזה וחזרתם פעמיים על פרטים
    אא 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נא למחוק ולכתוב מחדש, ובעיקר לקרוא את מה שכתבתם לפני שמפרסמים.
    סגור
  • 1.
    יפה וטוב לתדיראן, רק שימו לב שהם מפיציןם ומתחזקים
    אחד מהעם 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תדיראן לא פיתחה ולא מפתחת את הטכנולוגיה. כנראה יש להם סיבות טובות למה לא לעשות עסקה כזו עם חברת אנרגיה ישראלית. בעצם הם סוג של ספק ותחזוקה , טוב ושירויחו, אבל למה לעשות רעש שהטכנולוגיה ישראלית או שלהם?
    סגור