השוק

גם המדטק מצטרף: זו החברה הישראלית שתפטר שליש מהעובדים שלה

קצת יותר מחצי שנה לאחר שפיטרה, לראשונה בעשור, כ-20 עובדים במסגרת הליך התייעלות, חברת המדטק הישראלית, Healthy.io, מודיעה כי תפטר שוב והפעם כ-70 עובדים - שליש מכוח האדם שלה
מערכת ice | 
פיטורים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קצת יותר מחצי שנה לאחר שפיטרה, לראשונה בעשור, כ-20 עובדים במסגרת הליך התייעלות, חברת המדטק הישראלית, Healthy.io, מודיעה כי תפטר שוב והפעם כ-70 עובדים - שליש מכוח האדם שלה.
לפי כלכליסט, החברה מודיעה על הפיטורים, שיתרחשו גם בקרב העובדים בבריטניה וגם בקרב אלו בארץ, ובמקביל גם על השלמת גיוס של 50 מיליון דולר. מייסד החברה, יהונתן אדירי, אישר לכלכליסט כי מטרת החברה למנף את הרווחיות הגולמית של מוצר הגדל שלה - בדיקות שתן שאפשר לבצע בבית, ללא הצורך להגיע למעבדה.
החברה הוקמה לפני עשור על ידי אדירי, וטרם הפיטורים הראשונים בחודש ספטמבר לחברה היו כ-320 עובדים, כמעט 200 מהם היו מישראל. החברה פיטרה לראשונה במהלך פיטורים מוסדר כ-20 עובדים. רגע לפני הפיטורים הראשונים ה-FDA בדק את התוצר של החברה, אך האישור של הרשות הותנה בתיווך של איש מקצוע ולא הותר שימוש אישי חופשי.
עד כה החברה גייסה כ-93 מיליון דולר ולפני שלוש שנים היא אף רכשה את המתחרה האמריקנית שלה, Inui Health ב--9 מיליון דולר בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה