השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: תחום התשתיות בארה"ב הוא המעניין כרגע

הארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר ממליץ ללקוחותיו על סקטור התעשיה האמריקאי בדגש על תחום התשתיות; ואלד מנתח את ביצועי החסר של הראסל 2000 ואומר שהחשיפה לסקטור הפיננסים עשתה את ההבדל בינו ל-S&P500
ניצן כהן | 
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
הארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר ממליץ ללקוחותיו על תחום התעשיה האמריקאי בדגש על תחום התשתיות כהשקעה מועדפת. ואלד מנתח את ביצועי החסר של הראסל 200 מול ה-S&P500 ואומר כי הסיבה לביצועי היתר האלה נעוצה ככל הנראה בחשיפה גדולה יותר לסקטור הפיננסים.
"פערי הביצועים בין מדד ה S&P500 ל-Russell2000 נובעים מחשיפה גבוהה יותר של הראסל 2000 למגזר הפיננסי, זה לא שולל את התחזית החיובית כלפי שוק המניות האמריקאי כולו. באופן ספציפי, התחזית החיובית היא להשקעה בסקטור התעשייה ובתת הסקטור מתחתיו – את רעיון ההשקעה בפיתוח תשתיות בארה"ב".
 
בהסתכלות על ביצועי מדדי המניות בארה"ב בולט הפער בביצועים בין מדד ה S&P500  הכללי, הנמצא קרוב לשיא שנתי, לבין מדד ה Russell2000 של חברות Small-Cap  הנמצא בשפל השנתי. הסיבה לפער זה, להערכת ארי ואלד, היא במשקל גבוה של מדד הראסל לסקטור הפיננסים - משקל של 16% בהשוואה למשקל של 13% במדד ה S&P500 והנדל"ן - 6% לעומת 3% בלבד ב-S&P500.
ארי ואלד מעריך כי ברמת השוק האמריקאי הכללי, החוזקה במניות Large-Cap תגבר על החולשה במניות Small-Cap, ובכך שומר על המלצת ההשקעה החיובית. ארי ואלד צופה המשך הראלי במדד ה S&P500 לרמת ההתנגדות של 4,600 נקודות, במקביל להתאוששות מדד ה Russell2000 לרמה של 2,100 נקודות.
ואלד מדגיש את המלצת ההשקעה בסקטור התעשייה, אחד מהסקטורים המומלצים בארה"ב, ומוצא בחולשה האחרונה הזדמנות מעניינת.
בנוסף, מעדכן ארי ואלד את רשימות "לונג" ו"שורט" בקרב חברות Large-Cap, כאשר המלצותיו כוללות מספר חברות כמו AVGO בסקטור הטכנולוגיה, GOOG בסקטור שירותי התקשורת JPM ו-V בסקטור הפיננסים, ו-LOW בסקטור הצריכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה