השוק

דירוג מניות קמעונאיות האופנה: זו המניה עם התשואה הטובה ביותר

עולם קמעונאיות האופנה מתכנס ל"נורמלי" החדש; החברות האלה צריכות כל הזמן להמציא את עצמן ובחודשים האחרונים הן חזרו להתחרות באתרים הבינלאומיים ובעובדה שהציבור הישראלי טס לחו"ל והרבה וקונה שם מוצרי אופנה מתחרים
ניצן כהן | 
רמי שביט, המשביר לצרכן (צילום מתוך אתר duns100, ויקיפדיה)
קמעונאיות האופנה עוברות תהליך מעניין. אם בתקופה הקורונה היו אלה ימים של כל מי שהחזיק נציגות משמעותית באינטרנט הרי שלאחר מיכן היו אלה ימים של מי שמחזיק נוכחות אגרסיבית בקניונים. עכשיו השוק מתייצב כשהיה ברור לכולם שהתקופה של "אחרי הקורונה" לא תימשך לנצח.
עכשיו המשחק חוזר לפסים רגילים. כלומר, מותגים חזקים, מחירים טובים, אופנה מתחדשת ועדכנית וכן הלאה. כל אלה חוזרים להיכנס למשחק כששוב אתרי האינטרנט הבינלאומיים חוזרים להיות שחקנים וגם החנויות בחו"ל מאחר והישראלים חזרו לטוס ובהמוניהם.

את הביצועים הטובים ביותר הניבה בחודש מרץ מניית המשביר 365 שנהנית מנציגות מותגית לא רעה ומחירים שנחשבים לנוחים. ריטיילורס, זורע המותג נייקי של רשת פוקס נמצאת במקום השני בשל שורה של מותגים דומיננטיים שהחברה מחזיקה ונמצאים בראש מצעד המכירות. פוקס, החברה האם של ריטיילורס, נמצאת במקום השלישי ולאחר מיכן רשת קסטרו.
טרמינל X מקבוצת פוקס נמצאת במקום החמישי כשהחברה שהייתה עד כה זרוע האינטרנט הצעירה והבועטת של קבוצת פוקס פתחה חנות פיזית ראשונה וכאן המשקיעים מתחילים לחשוש אם  החברה מאבדת את המיקוד העוצמתי שלה.
במקומות האחרונים נמצאות דלתא מותגים וגולף אחרי שבחודש לפני שתי המניות האלה כיכבו על רק הכוונה של דלתא לרכוש את רכש גולף במטרה לייצר קמעונאית אופנה דומיננטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה