השוק

השביתה של ההסתדרות הייתה פייק? "בדיה עיתונאית לא אמיתית"

ארנון בר דוד בהתייחסות ראשונה לדיווחים כך שהשביתה במשק שנועדה להביא לעצירת הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, תואמה מראש: "האגדה שנרקמה על כך שהשביתה תוכננה או תואמה מול לשכת ראש הממשלה היא טענה משוללת יסוד"
מערכת ice |  3
ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, תומר נויברג)

הכל היה תרגיל כדי לרדת מהעץ? בהתייחסות חריגה לדיווחים בימים האחרונים, יו"ר ההסתדרות פרסם היום (חמישי) תגובה חריפה בנוגע לפרסומים אודות השביתה שלכאורה נטען כי תואמה עם הליכוד במטרה להביא לעצירה הרפורמה לתיקון מערכת המשפט.

מטעם ההסתגרות נמסר: "יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התייחס לפני זמן קצר לפרסומים השקריים מהימים האחרונים לפיהם נטען על כך שהשביתה במשק תוכננה ותואמה מול לשכת ראש הממשלה נתניהו".
 



בר-דוד עצמו אמר: "למעלה משלושה עשורים שאני מקדיש את חיי לשירות הציבור ומה שתמיד מנחה אותי בהחלטותיי היא טובת המדינה. תמיד הייתי ולנצח אשאר החייל מספר 1 של מדינת ישראל. ההחלטה שקיבלתי להשבתת המשק היא מהקשות שידעתי - ולו מתוך ההכרה בגודל האחריות שמונחת על כתפיי. זו הייתה השביתה הראשונה בתולדות המשק הישראלי שבה ניצבו לצד ההסתדרות ראשי המשק ומנהיגי המגזר העסקי".

עוד טען: "האגדה שנרקמה על כך שהשביתה תוכננה או תואמה מול לשכת ראש הממשלה היא טענה משוללת יסוד, בדיה עיתונאית שאין בינה לבין האמת מאומה. ההסתדרות תמשיך לעמוד כחומה בצורה למען החברה הישראלית, ותפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותה נגד הקיטוב ולמען איחוי הקרעים בעם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העיקר צועקים דמוקרטיה
    אמת 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה דמוקרטי להגיד למישהו שיחשוב אחרת כי אתה לא מסכים איתו , איך אפשר לעשות שביתה פוליטית ? פשיזם יותר מדמוקרטיה , השנאה מעוורת אותכם
    סגור
  • 2.
    תודה להסתדרות שהתגייסה לעזור (ל"ת)
    נורית 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    איזה קשקוש, השביתה הביאה לעצירת החקיקה (ל"ת)
    יאיר 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור