השוק

קרדיט סוויס מסתבכים: הרגולטורים מצאו "חולשות מהותיות"

הבנק השוויצרי קרדיט סוויס נמצא על הכוונת של הרגולטורים האמריקאים. הסיבה לכך היא "חולשות מהותיות" בתהליכי הדיווח הכספי של הבנק לשנים 2021 ו-2022. בינתיים מניית הבנק הגיע לשפל של כל הזמנים
מערכת ice | 
קרדיט סוויס (צילום קרדיט סוויס)
מניות קרדיט סוויס ירדו בתחילת המסחר של יום שלישי והגיעו לשפל חדש של כל הזמנים וזאת לאחר שהבנק הודיע שמצא "חולשות מהותיות" בתהליכי הדיווח הכספי של הבנק לשנים 2021 ו-2022.
הבנק השוויצרי חשף את בהודעה שפורסמה אתמול (שלישי) כי עבור השנתיים המדוברות "הפיקוח הפנימי של הקבוצה על הדיווח הפיננסי לא היה אפקטיבי". בנוסף, בבנק ציינו כי בהנהלה הבינו כי "הפיקוח והליכי הדיווח שלנו אינם יעילים".

כתוצאה מכך בבנק נאלצו לדחות את פרסום התוצאות השנתיות אשר תוכנן לשבוע שעבר וזאת לאחר שהרגולטורים בארה"ב העלו מספר שאלות בנוגע לדו"ח ברגע האחרון, ופרסמו אותן רק אתמול. מהבנק עצמו לא התייחסו ולא נתנו מידע האם הבעיות שנמצאו, נפתרו.
בבנק מסרו כי בסופו של דבר הצליחו לאשר את הדוחות הכספיים שלו לאורך השנים הללו והדוחות "מציגים באופן הוגן, מכל הבחינות המהותיות, את מצבו הפיננסי המאוחד".
בקרדיט סוויס אמרו עוד כי תזרים הנכסים הנקי שלה ירד, אך "עדיין לא התהפך". הבנק אישר את תוצאותיו לשנת 2022 שהוכרזו ב-9 בפברואר, שהראו הפסד נקי לשנה שלמה של כ-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה