השוק

מליסרון מסכמת את 2022: חזקה בפרמטרים התפעוליים

מליסרון מסכמת שנה חזקה בפרמטרים התפעוליים ומאיצה את יישום התוכנית האסטרטגית: ה-NOI בשנת 2022 עלה בכ-18% לכ-1.22 מיליארד שקל
מערכת ice | 
אופיר שריד (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
חברת מליסרון, בניהולו של אופיר שריד, דיווחה היום (שני) על תוצאותיה הכספיות לשנת 2022, המלמדות על שיפור בפרמטרים התפעוליים – צמיחה בשיעור דו-ספרתי ב-NOI, שיפור בשיעורי התפוסה לצד המשך עלייה בדמי השכירות, עלייה בפדיונות בקניונים וכן גידול חד ב-FFO. במקביל, בשנת 2022 האיצה החברה את יישום תוכניתה האסטרטגית לפיתוח מנועי צמיחה נוספים, כאשר רכשה מחצית מחברת אביב ייזום, וכן נכסים וקרקעות לייזום בהיקף של מאות מיליוני שקלים.
ה-NOI בשנת 2022 עלה בכ-18% לכ-1.22 מיליארד שקל, בעוד ה-FFO בשנת 2022 עלה בכ-23% לכ-887 מיליון שקל. פדיונות השוכרים עלו השנה בממוצע בכ-5% לצד עלייה של כ-8% בממוצע בדמי השכירות הריאליים בחוזים חדשים.

הרווח הנקי לבעלי המניות בשנת 2022 הסתכם בכ-1.4 מיליארד שקל. בעקבות התוצאות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה בסך של 260 מיליון שקל.
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, מסר: "אנו מפרסמים היום תוצאות כספיות חזקות המעידות על יכולותיה, חוזקה ויציבותה של מליסרון. התוצאות שפרסמנו מבטאות שיפור וצמיחה בכל המדדים התפעוליים וביניהם גידול משמעותי ב-NOI וב-FFO, עלייה בפדיונות השוכרים וגידול בשיעורי התפוסה בקניונים ובמשרדים העומדים כעת על כ-99%".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה