השוק

מליסרון בעסקת ענק של 298 מיליון שקלים: זה הבניין שתקים בת"א

מליסרון חתמה על הסכם לרכישת קרקע, בשטח של כ-4.5 דונם ברחוב לינקולן 16 בתל אביב, תמורת 298 מיליון שקל. הקרקע מיועדת להקמת מגדל משרדים בשטח של כ-25,000 מ"ר
מערכת ice | 
אופיר שריד מנכ"ל מליסרון (צילום רמי זרנגר, Peled Studios)
מליסרון, חברת הנדל"ן המניב שבשליטת ליאורה עופר, ובניהולו של אופיר שריד, חתמה על הסכם לרכישת קרקע, בשטח של כ-4.5 דונם ברחוב לינקולן 16 בתל אביב, תמורת 298 מיליון שקל.
הקרקע שנרכשה על ידי מליסרון מיועדת להקמת מגדל משרדים בשטח של כ-25,000 מ"ר, וזאת לאחר שתאושר תב"ע המקודמת כיום, מתוקף תוכנית השימור העירונית, לניוד זכויות נוספות לקרקע הנרכשת. הסכם הרכישה כפוף לתנאי מפסיק, שעדיין עומד בתוקפו.
כיום, לקרקע יש תוכנית מאושרת להקמת בניין אשר יכלול 17.5 אלף מ"ר משרדים, ועוד 6 קומות מרתף שישמשו לחניה ומחסנים, וכאמור מקודם תהליך להגדלת הזכויות בנכס. הקרקע מצויה בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה המוקמת ברחוב קרליבך, שתהייה התחנה הגדולה ביותר של הרכבת, ודרכה יעברו הן הקו האדום והן הקו הירוק.
כזכור, לאחרונה רכשה מליסרון 50% מחברת אביב ייזום, המתמחה בבנייה למגורים ובהתחדשות עירונית בישראל. העסקה בוצעה לפי שווי חברה של 836 מיליון ש"ח (לפני הכסף וניכוי חובות אביב ייזום לקבוצת אביב), כאשר עיקר התמורה הוזרמה לחברה לצורך המשך פיתוחה וצמיחתה. בכוונת החברה המשותפת להתמקד בייזום ובניית פרויקטים של אלפי יחידות למכירה ולהשכרה לטווח ארוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה