השוק
תעלומה בלאומי: למה חנן פרידמן מתנצל רגע לפני הדו"חות?
כמה ימים לפני פרסום הדו"חות השנתיים של בנק לאומי, הפתיע הבנק כשמעבר למבצעים כמעט חסרי תקדים, שלח המנכ"ל חנן פרידמן מכתבי התנצלות אישיים ללקוחות שעזבו את הבנק. האם בלאומי יודעים משהו שהציבור והפיקוח צריכים לדעת גם?
ימים בודדים לפני פרסום הדו"חות הכספיים של בנק לאומי שלח המנכ"ל חנן פרידמן מכתבי התנצלות ללקוחות שעזבו את הבנק בשנים האחרונות, כלומר מאז שהוא מונה לתפקיד הרם. פרידמן במכתב ההתנצלות כותב שהשירות לו זכו הלקוחות שעברו מהבנק לבנקים אחרים השתנה וכעת הבנק יעניק להם שירות טוב יותר.
לא ברור מה עובר על בנק לאומי ועל העומד בראשו, הרי בשנים האחרונות הוא התהדר בשיפור משמעותי ביחס היעילות של הבנק, כלומר בהורדת ההוצאות והגדל ההכנסות וזה כלל צמצום מצבת כוח האדם וכן הלאה.
אם כן, מדוע טוען פרידמן שהשירות בלאומי היה ירוד בשנים האחרונות גם כשהוא בעצמו המנכ"ל מאז 2019? לא ברור, אלא נראה כי אם ניקח את הדברים האלה ברצינות הרי שפרידמן שיחסיו עם העובדים אינו מהמשופרים בענף, כנראה קיצץ יותר מידי בבשר החי עד כדי כך שרמת השירות נפגעה. ואם כך, מה זה אומר? האם הוא יגדיל עכשיו בחזרה את מצבת כוח האדם? ובכלל מה קורה כאן ימים בודדים לפני פרסום הדו"חות הכספיים?
לא סביר שנראה בדו"חות של לאומי משהו חריג, אבל מי יודע? אז מה גרם לפרידמן להתנצל בפני הלקוחות? האם יש נטישת לקוחות עד כדי שהמנכ"ל צריך להתנצל בפניהם? האם בנקים אחרים עשו משהו חריג? לא ברור.
במקביל להתנצלות של פרידמן יצא הבנק במבצעים ללקוחות שתכליתם להעמיד להם יותר אשראי נוח יותר וכן הלאה. במקביל הפעיל הבנק שירות ZOOM והבטיח בנקאי אישי לכל לקוח, בערך כמו שקיים בבנק מזרחי.
אז מה קרה כאן? לא ברור אבל נראה שפרידמן הלך רחוק מידי עם הקיצוצים במצבת כוח האדם וכן הלאה, קיצוצים שמתחילים לתת אותותיהם בשירות ללקוח, שאם לא, הרי לא היה צורך להתנצל בפני הלקוחות.
מצ"ב דבריו של פרידמן כפי שהובאו במכתב ההתנצלות שכתב ללקוחות שעזבו את הבנק בשנים האחרונות:
"אני מודע לכך שהשירות שסיפקנו בעבר לא היה טוב באופן מובהק, אולם במהלך החודשים האחרונים הטמענו בלאומי מהפכת שירות שכבר מורגשת, וכיום לאומי הוא הבנק הנוח בישראל. המצב שהיה קיים בעבר – הסתיים. אנו מחויבים לנוחות בהשלמת טיפול מהיר לכל צורך תוך יום אחד בלבד לכל היותר, בכל ערוץ שירות שיבחר הלקוח".
עוד ב-
עוד הוסיף: "אנחנו מתחייבים להיות פרואקטיביים ולהביא בפני הלקוחות תובנות כדי לאפשר להם לנהל באופן מיטבי את כספם. נמשיך להיות קשובים וליזום הטבות בנקאיות שונות כדי לסייע ללקוחות בעת הזו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.סיירת מנכל....נחום 07/2023/19הגב לתגובה זו0 0אין חדש תחת השמש מה שהיה זה מה שיהיה, פשוט פרסומת כמו ביביסגור
-
6.בשנים האחרונות התפתחה מדיניותחיים 03/2023/13הגב לתגובה זו1 0שהטיבה עם המוסדות , עם הטייקונים ועם בעלי העסקים. שנים בהם דרסו והתעלמו אוהאזרח מהדורה בעל מקום : אם זה בבנקים, נפרד הפנים, ובעיקר המשטרה שסגרה תיקים ולא טפלה בהם! יחס מזלזל לא התחיל מהיום. זה כבר שנים רבות !סגור
-
5."מאמר" קשקשת וספקולציה למכתב שיווקיי. 03/2023/13הגב לתגובה זו0 0אם אין מה לכתוב אז לא חייבים לכתובסגור
-
4.מהפכה !!!אמת 03/2023/12הגב לתגובה זו5 1כל מי שיש לו חשבון בלאומי וניסה ליצור קשר עם הבנק יודע שבנקאי אישי זה משהו שלא קיים במציאות. אין בנקאי שאפשר לדבר ובטח לא שרות אישי. אולי הגיע הזמן ופרידמן הבין את זה סוף סוף כל הכבוד לאלה שעזבו. שירבו כאלהסגור
-
3.שיתנצל קודם כל בפני העובדיםבנקאי לאומי 03/2023/12הגב לתגובה זו9 0הייצור הלא אנושי הזה ( סליחה, לא יכול לכנות אותו אדם ) צריך להתנצל קודם כל בפני אלפי עובדים, בעיקר עובדי הסניפים, שרבים מהם שהחשיבו את לאומי לבית שלהם לאורך שנים בתקופתו החליטו להתפטר, ואלה שלא עובדים בתנאים לא תנאים, לחץ מתמיד ומטורף נאלצים לשבת מול לקוחות בסניף וכל שניה לענות גם ללקוחות בטלפון, זה המצב היום, פשוט הזוי !!! ואיפה כל התנאים שהוא קיצץ וביטל את כל ההטבות והבונוס עם שהיו, פשוט ייצור דוחה, הרס את הבנק, את העובדים וכמובן שזה חלחל גם ללקוחות הבנק !!!סגור
-
2.בנק רע לב של גנביםחיים קריות 03/2023/12הגב לתגובה זו4 1ביזיון של בנק כמה שתתנצל לא יעזור לך אני כולי תפילה שתפשטו רגל יד נבלות גנביםסגור
-
1.pka pka bolo bolo (ל"ת)מייק 03/2023/12הגב לתגובה זו1 0סגור