השוק

פייסבוק ואינסטגרם נחשפות: השירות החדש יכניס 1.7 מיליארד דולר

ימים ספורים אחרי ההודעה של מטא על השקת שירות חדש בתשלום, האנליסטים מעריכים שהוא יכניס לה קרוב ל-2 מיליארד דולר וש-12 מיליון משתמשים יסכימו לשלם
מערכת ice |  1
וי כחול בפייסבוק (צילום unsplash, pexels)
השבוע דווח כי חברת מטא, של מארק צוקרברג, השיקה שירות ניסיוני באזור אוסטרליה וניו-זילנד ושהוא עתיד להגיע בקרוב גם לשאר העולם. השירות החדש, בדומה לזה שיזמה טוויטר, מציע וי כחול, הגנה מפני מתחזים ועוד - בסך 11.99 דולר לחודש.
כעת, האנליסטים מעריכים כי עד שנת 2024 השירות החדש של מטא יביא ללא פחות מ-12 מיליון משתמשים שישלמו עליו, מה שיביא גם לרווחים בסך של כ-1.7 מיליארד דולר. להערכותיהם הקהל העיקרי שיהיה מעוניין בשירות החדש הם המשפיענים ויוצרי התוכן שיזכו כך לחשיפה רחבה יותר. בעתיד גם בתי עסק שונים כנראה יזדקקו לשירות.
קהל יעד זה הוא גם הבסיס לרווחים הגדולים שצפויים לחברה: "בהתחשב שיוצרי התוכן יזכו לחשיפה רחבה יותר בקרב קהלים שונים, הדבר יביא לרווחים גבוהים יותר ולכם מטא תוכל כנראה להגיע להישגים גדולים מהצפוי". 
השירות כאמור מדמה את זה שהשיקה טוויטר במחיר של שמונה דולר לחודש. עד כה לטוויטר כ-300 אלף משתמשים שמשלמים על השירות. גם חברת סנאפ, לה האפליקציה סנאפצ'אט, השיקה שירות דומה במחיר 3.99 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הכול מהלך אחד גדול
    שרמוטברג 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא נותנים שירות בשביל לקחת כסף לא מספיק שהם מרוויחים עלינו מסחר במידע שלנו ומפרסומות עכשיו גם זה אמן תקרוס החברה הזבלה הזאת
    סגור