השוק

רקח רכשה את עמק יזרעאל מוצרי טבע בע"מ תמורת כ-10.5 מיליון שקל

חברת רקח תרכוש את חברת עמק יזרעאל מוצרי טבע בע"מ תמורת 10.5 מיליון שקלים שצפויים לעלות עד שנת 2032, כך הודיעה החברה היום (שני)
מערכת ice | 
חתימה על מסמכים (צילום vecteezy)
חברת רקח הודיעה היום (שני) כי תרכוש את חברת עמק יזרעאל מוצרי טבע בע"מ העוסקת בפיתוח, ייצור והפצת מוצרי בריאות, תוספי תזונה, מוצרי דרמוקוסמטיקה ומוצרי טיפוח, ב-10.5 מיליון שקל.
בנוסף, סוכם כי רקח תשלם סכום נוסף המתבסס על מחזור הפעילות של החברה הנרכשת כתלות בעמידה ביעדים, וזאת עד שנת 2032 או לחילופין עד המועד בו סך התמורה הכוללת ששולמה למוכרים תהווה את התמורה המקסימלית שהוגדרה בין הצדדים בהסכם. הרכישה תמומן ממקורותיה העצמאיים של רקח ומהעמדת אשראי על ידי תאגידים בנקאיים.

לחברת עמק יזרעאל מוצרי טבע פעילות פיתוח, ייצור, מכירה ושיווק בישראל ומוצריה נמכרים בפריסה רחבה בענף הפארם והטבע בישראל. כמו כן, פועלת החברה הנרכשת במספר שווקים בחו"ל באמצעות מפיצים מתמחים המייצגים ומשווקים את מותגי הליבה וכן באמצעות פלטפורמות מתקדמות בתחום המכר המקוון (e-commerce).
מנכ"ל רקח, מרדכי אלגרבלי, מסר: "לצד הצמיחה האורגנית אנו ממשיכים לצמוח באמצעות רכישה משמעותית נוספת שתאפשר לרקח לייצר מכפיל כוח משמעותי וסינרגטיות לייצור, שיווק והפצה של מוצרי בריאות, תוספי תזונה, מוצרי דרמוקוסמטיקה ומוצרי טיפוח. רקח כבר הוכיחה בעבר את יכולתה למנף רכישות לצורך הגדלת בסיס הלקוחות, הרחבת מגוון המוצרים ופתיחת שווקים חדשים ואני מאמין כי נמשיך במהלכים דומים גם בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה