השוק

רקח מפרסמת את דו"ח הרבעון השני שלה לשנת 2022

לפי פרסומי החברה ברבעון השני של השנה החברה קשמה צמיחה של -16% בהכנסות ממוצרי הליבה, כמו כן החברה הרוויחה כ0 42.8 מיליון שקלים ברבעון
מערכת ice | 
עסקים (צילום freepik)
רקח מפרסמת את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של שנת 2022 ומציגה את הצמיחה של כ-139 מיליון שקל בחציון הראשון של השנה. מדובר בצמיחה של 9% בהשוואה לחציון המקביל אשתקד. כמו כן ההכנסות במגזר מוצרי הליבה צמחו ב-16% ל-42.8 מיליון שקלים ברבעון השני של 2022.
בנוסף לכך הרווחיות הגולמית עלתה לכ-28.7% לעומת 24.7% ברבעון, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון בכ-14.4 מיליון שקל. בנוסף לכך הרווח הנקי בחציון הראשון בניטרול התאמת תמורה מתונית והוצאות פחת הקשורות לרכישת TOL עמד על כ-4.3 מיליון שקלים, גידול של כ-34% מול התקופה המקבילה אשתקד.
 
מנכ"ל רקח מרדכי אלגרבלי התייחס לדו"ח ומסר: "רקח ממשיכה לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלה, למרות האתגרים שיצר משבר שרשרת האספקה העולמית והעליה בתשומות הייצור בתעשייה. מאז רכישת טרי אוף לייף (TOL) בשלהי 2021 הרחבנו ואנו ממשיכים להרחיב את סל המוצרים של החברה בשוק המקומי בדגש על כניסה לתחום מוצרי האמצעים הרפואיים. אנו פועלים בימים אלו כדי לפתוח בפני החברה אפשרויות נוספות למכירת מוצרים בחו"ל תוך בניית התמחות אסטרטגיית בתחום מוצרי בית המרקחת בקטגוריית האמצעים הרפואיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה