השוק

גבאי מניבים מסכמת רבעון עם עלייה חדה ברווחים

המצב במשק אמנם קשה אך חברת גבאי מניבים ממשיכה במגמת העלייה ברווחי החברה, בדו"ח מהרבעון השני לשנה שפרסמה החברה הוצגו עליות משמעותיות באחוזי הרווח ובשווי הנכסים שבבעלות החברה
מערכת ice | 
כסף
חברת גבאי מניבים פרסמה את דו"ח הרבעון השני לשנת 2022 שלה והכריזה על עלייה חדה בהכנסותיה וברווחיה. למעשה ההחברה סיימה עם גידול חד בהכנסותיה לכ-81.4 מיליון שקלים, לעומת כ-27.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של החברה ברבעון עלה בהתאם לכ-23.8 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-9.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות נבע בעיקרו מהכרה בהכנסות בגין מכירת דירות בפרויקטים עיר היין ובודנהיימר.
ממאזן החברה עולה, כי לגבאי מניבים מזומנים ופקדונות לזמן קצר בסך כולל של כ-99 מיליון שקלים. כמו כן, שווי הנדל"ן להשקעה שבבעלות החברה עומד על כ-712.1 מיליון שקלים. ההון העצמי של גבאי מניבים, נכון ליום 30.6.22, עמד על כ-362.1 מיליון ש"ח.
 
לדברי מיה גבאי-טובול, מנכ"לית החברה: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה של שנת 2022 עם עלייה חדה בהכנסות וברווחי החברה. התוצאות הכספיות מבטאות את הרווחיות בפרויקטים עיר היין באשקלון ובודנהיימר בתל אביב, ששניהם ממוקמים בלב אזורי הביקוש, והפכו לאטרקטיביים ביותר עבור לקוחותינו. מכירת הדירות בפרויקטים אלה נמשכת גם בימים אלה, ולצד זאת אנו נערכים לביצוע של מספר פרויקטים משמעותיים בעתיד הלא רחוק, מה שיבטיח את המשך הצמיחה של גבאי מניבים גם בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה