השוק

רקח מתחילה לשווק מוצר אסטרטגי באנגליה; המניה מזנקת ב-5%

המוצר שרקח מתחילה לשווק הוא ממשפחת הסטרואידים; השיווק יתבצע באמצעות השותף המקומי של החברה באנגליה ואירלנד; מניית רקח דשדשה מתחילה השנה אולם בחודש האחרון עלתה ביותר מ-7%
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
רקח שבשליטה משותפת של משפחת אלגרבלי וקרן פימי החלה בשיווק של מוצר אסטרטגי מתוצרתה. המוצר הוא למעשה המוצר הראשון ממשפחת הסטרואידים (cortico-steroids) מתוצרתה והוא יוצר במפעל הסטרואידים החדש של החברה. השיווק של המוצר יתחיל באנגליה ואירלנד והוא יתבצע באמצעות שותף מקומי של החברה.
בנוסף השלימה החברה בהצלחה, ביחד עם השותף העסקי, את מבחני ההשוואה (BIO STUDIES) של התכשיר בגרמניה ובמספר מדינות אירופאיות נוספות והיא נערכת להגשת התיק לרישום לקראת תום שנת 2021. תהליך דומה מתקיים גם בקנדה שם נמצא שותף עסקי נוסף לתכשיר והחברה בוחנת בימים אלו את התאמת התיק לדרישות הרשויות בקנדה.
רקח שבשליטה משותפת של קרן פימי (כ-42.6%) ומשפחת אלגרבלי (כ-29.8%) מתמחה בייצור, יבוא ושיווק של תרופות, מוצרי חיטוי, ויטמינים, תוספי מזון וקוסמטיקה. רקח מייצרת כיום כ-180 תרופות למגוון התוויות וטיפולים רפואיים לגופי בריאות מוסדיים (קופות חולים) ולצרכנים פרטיים.
החברה השלימה לא מכבר תכנית השקעות נרחבת שיושמה בחברה בשנים אחרונות בתשתית הייצור, אשר הגדילה באופן ניכר את כושר הייצור שלה, לרבות כניסתו לפעילות של מתקן הייצור האנטיספטי והשלימה הקמת מרכז לוגיסטי אחוד המשרת את המגזר התעשייתי והסיטונאי הנושא את כלל האישורים הרגולטורים הנדרשים להפעלתו.
לאחר פרסום ההודעה של רקח על תחילת השיווק באנגליה ואירלנד החלה המניה לעלות בשיעור חד של 5% והיא משלימה מהלך עליות של יותר מ-7% בחודש האחרון. נזכיר כי מניית רקח דשדשה השנה בעוד מרבית המניות בבורסה עשו מהלכים משמעותיים מה שמביא להערכות כי המניה של החברה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה ולא הדביקה את הפערים שיצרה במתחילת השנה וזאת למרות המהלך המצוין של החודש האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה