השוק

ויתניה בגיוס אג"ח יוצא דופן בהיקף כחצי מיליארד שקל

הנפקת אגרות חוב סדרה ו' של חברת הנדל"ן ויתניה מוצלחת במיוחד. להנפקה התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כחצי מיליארד שקל
מערכת ice | 
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (צילום דורון סהר)
בהנפקת אגרות חוב סדרה ו' של חברת הנדל"ן ויתניה התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כחצי מיליארד שקל. החברה החליטה לגייס 200 מיליון שקל בריבית שנתית קבועה וצמודה של 2.89%. בהנפקה נרשמה השתתפות גדולה של הגופים המוסדיים מהמובילים בישראל.
על פי המצגת למשקיעים שהציגה החברה, סך המאזן שהיא מציגה ליום 30/9/22 מגיע לכ-2.3 מיליארד שקל, הכנסות החברה (וחברות מוחזקות) נאמדות בכ-130 מיליון שקל בשנה. החברה יזמה והקימה עד היום למעלה מ-300,000 מ"ר של מבני משרדים, מסחר ומגורים. בבעלות החברה כיום כ-200,000 מ"ר של נכסים מניבים הממוקמים באזורי ביקוש גבוהים בת"א, הרצליה פיתוח ואור יהודה ועוד כ-400,000 מ"ר נמצאים בהליכים שונים של תכנון פיתוח, בנייה ושיווק.   

הפעילות והתוצאות של החברה בתקופה האחרונה משכו לא מעט תשומת לב מצד חברות בולטות שרכשו מניות של החברה. למשל, טלקאר חיזקה את אחזקותיה בויתניה כשרכשה לאחרונה 6% מהחברה במחיר כולל של כ-92 מיליון שקל.
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה, ציין: "ויתניה ביצעה בתקופה האחרונה מספר מהלכים שחיזקו מאוד את ליבת הפעילות של החברה, ההון העצמי שלה והבעלות בה. עם מספר פרויקטים משמעותיים המשנים מציאות באזורים בהם אנו מקימים אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה