השוק

קרן הגידור קוליברי נסגרת ומחזירה את הכספים למשקיעים

קרן הגידור קוליברי מודיעה על סגירתה והחזרת כספים למשקיעים. הקרן הייתה בין המובילות בעיקר בתקופת הקורונה והביאה תשואות של מאות אחוזים - מדוע היא נסגרת?
מערכת ice | 
השקעות (צילום pixbay)
קרן הגידור המובילה, קוליברי, מודיעה השבוע על כך שתפסיק את פעילותה ותחזיר את הכספים למשקיעים. הקרן הייתה בשיאה בעיקר בתקופת הקורונה וניהלה באותה עת לא פחות מ-300 מיליון שקל.
הקרן הוקמה בשנת 2016 על ידי ערן מרדכי והתמחתה בהשקעות וניתוח של ניירות ערך עם זיקה ישראלית. מטרתה הייתה לייצר תשואה על מדד ת"א 125, יציבה ככל הניתן. לצד מרדכי ניהלו את הקרן רו"ח אבישי קלימי וקרן אלוני. במסגרת פעילותם הקרן בחרה מניות רק לאחר מחקר, זיהוי מגמות לטווח ארוך וניהול סיכונים. 
לאורך שנות פעילותה הקרן הציגה הצלחות מרשימות, בהם תשואה של מאות אחוזים, ביחס למדד ת"א 125 שעמד רק על 44.5%. כמו כן, בשנת 2020, שיא המגיפה, הקרן רשמה תשואה של 130%, בעוד המדד המקביל ירד. 
לדבריו של מרדכי מדובר בהחלטה הנובעת בחוסר כדאיות להמשך פעילות ביחס לתשואות שהקרן רגילה לראות, וזאת אף שהשוק מתמתן ביחס לאינפלציה. בהתאם לכך, הקרן בחרה לא לעשות רווח מדמי ניהול אך היא כן תשקול לגייס הון לפעילות נוספת בעתיד לא מוגדר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה