השוק

ביקורת על התכנית להורדת יוקר המחייה: "דומה לחוסם עורקים"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי התייחס לנקודות שהוצגו בתכנית של נתניהו וסמוטריץ': ״אני מברך את ממשלת ישראל בהכרזתה על מהלכים ראשוניים אשר נועדו להוזיל את עשיית העסקים בישראל, אך הדבר דומה להנחת חוסם עורקים על פצוע לצורך עצירת הדימום הראשוני"
מערכת ice | 
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי (צילום ויקיפדיה, pexels, pixabay)
יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, סיפק הערב (רביעי) תגובה מעורבת לאחר הצגת התכנית הכלכלית לטיפול בהתייקרויות במשק שהוצגה הערב על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.
בפתח דבריו אמר אמיתי כי התכנית היא אמנם חיובית, אך לא תפתור את הבעיה: ״מברך על המהלכים הראשונים שנועדו לעצור את התייקרות העסקים בישראל, אך הדבר דומה לחוסם עורקים".
 
עוד הוסיף אמיתי בנוגע לנקודות שהוצגו בתכנית של נתניהו וסמוטריץ': ״אני מברך את ממשלת ישראל בהכרזתה על מהלכים ראשוניים אשר נועדו להוזיל את עשיית העסקים בישראל, אך הדבר דומה להנחת חוסם עורקים על פצוע לצורך עצירת הדימום הראשוני".
לסיום אמר אמיתי מה צריך לקרות בהמשך: "כלכלת ישראל זקוקה לטיפול מקצועי ואיכותי שצריך לבוא לידי ביטוי בפיתוח מנועי צמיחה למשק, לטובת המגזר העסקי אשר נושא על גבו את הכלכלה הישראלית. רק באמצעות שיתוף פעולה בין ראשי המשק - נשיאות המגזר העסקי, ההסתדרות והממשלה ניתן יהיה להביא בשורה למשק שתוביל לוודאות ויציבות עסקית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה