השוק
באבלס רכשה 51% מקבוצת VENDOME תמורת כ-6 מיליון שקל
נכנסת לשוק מותגי הפרימיום למבוגרים. חברת באבלס הודיעה כי רכשה 51% מקבוצת VENDOME תמורת כ-6 מיליון שקל
זהו הצעד הראשון של באבלס, יבואנית מותגי הילדים המובילה בישראל, לכיוון שוק מותגי הפרימיום למבוגרים. חברת ונדום מייבאת לישראל את המותגים KARL LAGERFELD, Moschino ו-Max Mara. לבאבלס הנה בעלת רשת של 17 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות ולאחרונה השלימה גיוס של כ-10.5 מיליון שקל בבורסה בת"א.
"העסקה היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה", אמר יודי לזר, מנכ"ל באבלס. "השילוב של הניסיון והמוניטין של VENDOME ומשפחת פולק, יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו שהוכיחה את עצמה בשוק מותגי הפרימיום לילדים תסיע לנו לפרוץ בעוצמה גם לשוק מותגי הפרימיום למבוגרים ולהפוך לשחקני מפתח גם בשוק הזה".
עוד ב-
מיכל ואני רואים הזדמנות גדולה בשילוב של קבוצה עם ידע וניסיון אורכי שנים לחברת באבלס", אמר איתן פולק מנכ"ל ובעלים של ונדום. "חברת באבלס מייצגת חדשנות בתחום הקמעונאות הסיטונאות והטכנולוגיה אשר הביאה לשוק מודלים חדשניים בתחום וה- E-commerce. כולי אמונה שביחד נדע להביא בשורה חדשה לשוק הפרימיום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה