כסף וצרכנות

בשווי עשרה מיליון שקלים: זיכיון יוקרתי חדש לבאבלס

Cardin בוחרת בחברת באבלס, כזכיינית בלעדית למותגי הילדים שלה בישראל. באבלס תחזיק בזיכיון בלעדי למותג הילדים של Pierre Cardin וכן בזכויות היצור והשימוש בשם מותג הילדים של Pierre Cardin בישראל
מערכת ice | 
מייסדי באבלס (צילום הדס טייכטל)
חברת פייר קארדן האיטלקית - צרפתית בחרה בחברת באבלס כזכיינית בלעדית לייצור ושיווק מוצרי הילדים של פייר קארדן בישראל. מוצרי הילדים של המותג הבינלאומי ימכרו מעתה באתר האייקומרס של באבלס, ב-15 החנויות הפיזיות של באבלס ברחבי הארץ, בכ- 80 נקודות המכירה בסיטונאות של באבלס וכן בחנויות קמעונאיות שונות. בנוסף, במסגרת ההסכם שנחתם תקבל באבלס באופן בלעדי את זכויות היצור והשימוש בשם המותג של פייר קארדן במוצרי הילדים בישראל. בזכות ההסכם צפוי לגדול היצע הקולקציות של פייר קארדן בישראל ולאפשר לילדי ישראל ללבוש את הבגדים של מותג הילדים העולמי.
להערכת החברה הביקוש למותגי הילדים של פייר קארדן בישראל, צפוי להביא את היקף המכירות של המותג לסך של כ- 10 מיליון שקלים במהלך שנת הפעילות הראשונה.
פייר קארדן מעצב העל האיטלקי-צרפתי היה אחד ממעצבי האופנה המובילים בעולם במשך עשרות שנים. מזה שנים רבות ידוע פייר כאחד מהמעצבים הדינמיים שמעצבים בגדי יוקרה מדויקים ומוקפדים באיכות גבוהה תחת שם המותג שמזוהה עם האופנה הצרפתית. גם לאחר פטירתו של פייר המותג ממשיך להיות מותג מוביל ומבוקש ברחבי העולם.
באבלס בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland ועוד), ובעלת רשת של 15 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות. החברה השלימה לאחרונה גיוס של כ-10.4 מיליון שקל בבורסה בת״א. בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף תחת השם "Brand New Commerce" ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרימיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג.
לבאבלס יש 7 שותפויות הכוללות בין היתר את: VENDOME, shop.yalon (Swarovski), Roberto Vino. 
"אנו שמחים מאוד על הבעת האמון של Pierre Cardin בבאבלס אשר רואה בנו כגוף מקצועי שיכול להשיא ערך גם בתחום הייצור והעיצוב של המותג בתחום הילדים, ורואה בנו כמובלים בתחום בישראל, אמר חיים נחום מייסד וסמנכ"ל שרשרת אספקה ופיתוח עסקי של החברה.
״אנחנו רואים שיותר ויותר מותגים בינלאומיים מחפשים זכיינים שמתמחים בשוק הילדים על מנת שינהלו את שיווק ומכירת המוצר שלהם בישראל.״ אומר יודי לזר מייסד ומנכ״ל באבלס. ״אנחנו מודים לפייר קארדן על האמון בנו ובטוחים שנצליח יחד להנגיש את כלל קולקציית הילדים של המותג הבינלאומי האיכותי הזה לילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה