השוק

גידול של כ-40% בהכנסות חודש מההנפקה: באבלס בחציון מצוין

חודש אחרי ההנפקה בבורסה בתל אביב, חברת האיקומרס הישראלית באבלס מדווחת על צמיחה מהירה ומשמעותית של כ-40% בהכנסות לעומת החציון המקביל אשתקד, לכ-28.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי  גדל בכ-58% לכ-4.2 מיליון שקל
מערכת ice | 
מייסדי באבלס (צילום הדס טייכטל)
חברת באבלס, בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים בזיכיון בלעדי  (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland  ועוד), וכן בעלת רשת של 15 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות פרסמה את תוצאות החציון הראשון של 2022.
 
בנוסף לפעילותה הקמעונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף בשם Brand New Commerce ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרימיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג. נכון למועד זה לבאבלס יש 7 שותפויות הכוללות בין היתר את VENDOME, shop.yalon (Swarovski), Roberto Vino.
 
נתונים ופיננסיים:
• הכנסות החברה גדלו ב- 40% לסך של 28.2 מיליון שקל בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מצמיחה בשני מגזרי פעילות החברה, מגזר ה-BNC והמגזר הקמעונאי.
• הרווח הגולמי גדל בחציון הראשון של 2022 לסך של 17.1 מיליון שקל לעומת 9.6 מיליון שקל בחציון אשתקד.
• שיעור הרווח הגולמי עלה מ-48% ל-60%, העלייה ברווח הגולמי נבעה מגידול במכירות של המסחר המקוון הן באתר באבלס וכן באתרי השותפויות השונות  (מגזר ה-BNC)  שבהם הרווח הגולמי גבוה יותר. 
• הרווח התפעולי לפני הוצאות מיזוג הסתכם לסך של 4.2 מיליון שקל (כ- 15% מהמכירות), גידול של כ- 58% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בה הסתכם הרווח לסך של 2.65 מיליון שקל (כ-13% מהמכירות). 
• רווח EBITDA גדל ב-62% לכ-5.1 מיליון שקל בהשוואה ל- 3.15 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. 
• הרווח הנקי בנטרול הוצאות מיזוג  גדל בכ-72% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת לכ-3 מיליון שקל לעומת כ-1.75 מיליון שקל בתקופה המקבילה.  
• שיעור הרווח הנקי עמד בחציון הנוכחי על 12% לעומת 8.7% בחציון אשתקד.
 
רונן טויטו יו״ר באבלס: אנחנו שמחים מאוד מהתוצאות של החציון אשר מציגות גידול ברווחיות ובהיקף הפעילות. לאחרונה סיימנו את עסקת המיזוג וגיוס הון מהציבור אשר היום כבר שותף להצלחה של החברה ונתוני הצמיחה המרשימים. הצמיחה של החברה בחציון היא בהמשך ישיר למגמת הצמיחה של החברה בשנים האחרונות. כמו כן, יש לציין כי החציון הנוכחי מגיע לאחר שנת 2021 אשר הייתה שנת קורנה שתרמה למכירות המקוונות לכל החברות שבתחום כך שהצמיחה בהשוואה לשנה שכזו הוא אף הישג גדול ומבורך עוד יותר. בהזדמנות זו אנו מודים שוב לציבור על האמון שנתן בנו בהנפקה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה