השוק

הפוד טק הישראלי ממשיך לכבוש יעדים: זה ההסכם החדש שנחתם

חברת הפודטק הישראלית - טופ גאם, המייצרת סוכריות גומי בעלות ערך תזונתי, חתמה על הסכם ]יתוח עם תאגיד הענק - Tier 1
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום טופ גאם)
חברת הפוד-טק הישראלית טופ גאם דיווחה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם אסטרטגי לפיתוח של מוצרי החברה עם תאגיד ענק בינלאומי מ-Tier 1, בעל שווי של מעל 150 מיליארד דולר, המייצר ומשווק את מוצריו בקרוב לכ-200 מדינות בכל העולם. התאגיד עימו נחתם ההסכם הינו מהגדולים בעולם, ובעל שורת מותגים מהמוכרים ביותר בעולם בתחומי פעילותו.
בהתאם להסכם, אשר נחתם לתקופה של 5 שנים, תפתח טופ גאם עבור התאגיד תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, בהתאם לדרישותיו, אשר צפוי כי יופצו בתחילה בכל יבשת אירופה. כמו כן, התאגיד התחייב כי החברה תקבל בלעדיות לתקופה של שנתיים, במהלכן החברה התחייבה שלא למכור לצד ג' את המוצרים שפותחו עבור הלקוח, ואילו הלקוח התחייב שלא לפתח או לרכוש מחברה אחרת את המוצרים שיפותחו עבורו.
לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה: "ההסכם האסטרטגי מהווה הבעת אמון בפעילות טופ גאם ובהנהלתה מאחד מהתאגידים הגדולים והידועים בעולם, שיכול ויהפוך ללקוח מהותי של החברה בשנים הקרובות. ההסכם האסטרטגי עליו עבדנו במהלך השנה האחרונה, מהווה עוגן בתוכנית הצמיחה המואצת שלה, ולטובת מימושה גם מוקם מפעל חדש שמיועד לשלש את מערך הייצור של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה