השוק

אקזיט ישראלי נוסף: פאלו אלטו רוכשת את סיידר ב-300 מיליון דולר

החברה האמריקאית שהוקמה על ידי הישראלי ניר צוק צפויה להודיע הערב על רכישת סטארטאפ הסייבר הצעיר סיידר סקיוריטי, שהוקם רק לפני שנתיים, תמורת מאות מיליוני דולרים

יאיר מור |  1
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
ענקית אבטחת המידע Palo Alto Networks חתמה על עסקה לרכישת חברת הסייבר הישראלית הצעירה Cider Security, תמורת סכום של 200 מיליון דולר במזומן ומניות בשווי 100 מיליון דולר נוספים.
לפי דיווחים באתרים טק-קראנצ' וכלכליסט, הרוכשת צפויה להודיע על העסקה הלילה, עם הצגת הדו"ח שלה לרבעון השלישי של 2022. המניה שלה פתחה את המסחר בניו-יורק בירידה של כ-2.2% - כמעט פי שלושה מהירידות הממוצעות במדדים המרכזיים בוול-סטריט בזמן הזה.
פאלו אלטו נטוורקס היא אמנם חברה אמריקאית, אך המייסד והמנכ"ל שלה, ניר צוק, הוא ישראלי והיא מעסיקה המוני עובדים במרכזי פיתוח בארץ. חלק ניכר מהם עבדו בסטארטאפים ישראלים שהחברה רכשה בעבר: עם הרכישה הנוכחית, עולה סך הרכישות של פאלו אלטו נטוורקס בארץ ל-8 חברות בסכום כולל של 1.9 מיליארד דולר. רק לאחרונה דיווחנו על סטארטאפ אחר שהתכוונה לרכוש אך ויתרה לבסוף בעקבות ויכוחים על המחיר.
סיידר נוסדה רק לפני שנתיים ע"י גיא פלצ'ר ודניאל קריבלביץ', ומספקת פלטפורמה לפיקוח על כל האפליקציות והקוד בחברות כדי להבין טוב יותר פריצות אפשריות ולמנוע אותן בזמן. החברה גייסה עד כה כ-40 מיליון דולר בשני סבבים, כאשר את סבב הסיד שלה, בסכום נדיר למדי לסבב כזה של 6 מיליון דולר, הובילה קרן גלילות קפיטל הישראלית, ובסיבוב A הצטרפה האחרונה לטייגר גלובל. לסיידר כ-100 עובדים בשלוש מדינות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה בלי הכנסות
    יעל 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו
    סגור