השוק

לאחר שנכשלה במו"מ: פאלו אלטו מתכננת לרכוש חברה אחרת

מוקדם יותר היום דווח כי פאלו אלטו מוותרת על רכישת חברת הסייבר הישראלית אפיירו, אך כעת בהפתעה רבה, מסתבר כי היא נמצאת במו"מ מקביל עם חברה נוספת על עסקה בסך 200 מיליון דולר
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox)
רק היום (חמישי) דווח כי חברת הסייבר פאלו אלטו מוותרת על רכישת חברת סייבר ישראלית בשם אפיירו, אך מסתמן כי החברה ממש לא מעטה את הקצב בהוצאה לפועל של מגוון מטרותיה וכעת אתר 'כלכליסט' מדווח כי פאלו אלטו נמצאת במשא ומתן לרכישת חברת סייבר ישראלית אחרת.
למרות שהדבר טרם אושר מצד שתי החברות, על פי הדיווחים מסתמן כי החברה שנמצאת במו"מ עם חברתו של ניר צוק היא חברת הסייבר 'סיידר סקיוריטי' הישראלית וכי שווי הרכישה מוערך ב-200 מיליון דולר.
חברה צעירה זו, אשר נוסדה לפני שנתיים בלבד, גייסה עד כה 38 מיליון דולר ובין משקיעיה ניתן למצוא את קרן גלילות הישראלית וטייגר גלובל הבינלאומית. בנוסף, בעבר השקיעו בחברה מבחר משקיעים פרטיים מתעשיית אבטחת המידע וקרן גלילות כך מתברר הייתה גם זו שהובילה את סבב הסיד לחברה בסך 6 מיליון דולר.
מקימי החברה הם גיא פלכטר ודניאל קריבלביץ', אשר פיתחו פלטפורמה המאפשרת הטמעת אמצעי בקרה ופתרונות לטכנולוגיות שונות במטרה להגביר את האבטחה. לחברה כ-100 עובדים באוקראינה, גרמניה, ארה"ב וכאן בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה