השוק

החברה של הישראלי הציגה דו"ח מעולה, המשקיעים בטירוף

פאלו אלטו נטוורקס, שהוקמה על ידי ניר צוק כדי להתחרות בצ'ק פוינט, צמחה בכמעט 30% בהכנסות הרבעוניות והשנתיות, ומצפה לעלייה דומה גם בשנה הקרובה. המניה זינקה ביותר מ-8%
יאיר מור |  1
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
פאלו אלטו נטוורקס, ענקית הסייבר האמריקאית שהוקמה על ידי הישראלי ניר צוק שגם משמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה, פרסמה הלילה דו"ח מצוין שהפתיע את המשקיעים והוביל לזינוק במניה שלה. החברה ייחסה את התוצאות המצוינות לדרישה ההולכת וגוברת למוצרי אבטחת מידע לאור התלות ההולכת וגוברת בכך גם בתקופה של חוסר ודאות כלכלית.
ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2022, שהסתיים למניינה של החברה ב-31 ביולי, היא רשמה הכנסות בסך 1.6 מיליארד דולר – עלייה של 27% לעומת שנה קודם לכן וניפוץ של התחזיות שלה; רווח נקי בגובה 3.3 מיליון דולר – פעם ראשונה מזה 4 שנים בה החברה מסיימת רבעון ברווח בשורה התחתונה; ורווח למניה (Non-GAAP) בגובה 2.39 דולר.
בסיכום השנתי קפצו הכנסות החברה ב-29% ל-5.5 מיליארד דולר, והרווח למניה עלה ל-7.56 דולר.
אך החלק המבטיח ביותר בדו"ח לא היה העבר, אלא העתיד: החברה העלתה את התחזיות שלה לרבעון הנוכחי ולשנה הקרובה, כאשר כעת היא מצפה לרשום ברבעון הזה קפיצה של 23%-25% בהכנסות ורווח של 2.03-2.06 דולר למניה, ובסוף השנה הקרובה היא צופה הכנסות בגובה 6.85-6.9 מיליארד דולר, שהם עלייה של 25%, ורווח למניה בגובה 9.40-9.50 דולר.
מעבר לכך, החברה הודיעה כי בעוד שבועיים יתרחש פיצול מניות, כאשר כל בעל מניות קיים יקבל שתי מניות חדשות על כל מניה שהוא מחזיק כיום.
מניית החברה ירדה ביום המסחר באחוז אחד – מחצית משיעור הירידה הממוצע של החברות הגדולות בוול-סטריט – ובשעות המסחר המאוחר זינקה ב-8.3%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר משישראל שמרו את השבת השבת שמרה על ישראל (ל"ת)
    שומרת כשרות 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור