השוק

פאלו אלטו שוב מכה את התחזיות: אלו ההכנסות שהציגה

פאלו אלטו הציגה דו"ח רבעון 1 שהתעלה על תחזיות האנליסטים: הכנסות של 1.4 מיליארד דולר לצד רווח נקי של 1.79 דולר למניה. זו הציפייה לסוף 2022
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
מניית פאלו אלטו נטוורקס עלתה ב-12% במסחר ביום חמישי, לאחר שמפתחת אבטחת הרשת הודיעה על תוצאות הרבעון השלישי שהגיעו לתוצאות חזקות מכפי שציפו האנליסטים. עיקרי הדו"ח: רווח מותאם של 1.79 דולר למניה, לעומת 1.68 דולר למניה שצפו האנליסטים, לפי Refinitiv; הכנסות: 1.39 מיליארד דולר, לעומת 1.36 מיליארד דולר שצפו האנליסטים.
פאלו אלטו מסרה כי ההכנסות צמחו ב-29% משנה לשנה ברבעון שהסתיים ב-30 באפריל, כך לפי ההצהרה. ההכנסות זינקו ב-30% ברבעון הקודם. "ראינו צמיחה חזקה ברבעון השלישי, המהווה עדות לביצוע העקבי של הצוותים שלנו בניצול מגמות הביקוש החזקות לאבטחת סייבר", צוטט מנכ"ל החברה ניקאש ארורה.
הן בארה"ב והן בחו"ל, מחירי הסחורות עולים. אבל עד כה זה לא אתגר גדול עבור החברה. "אנחנו לא רואים את הלחץ מנקודת מבט של אינפלציה או הפחתת הפעילות הכלכלית", אמר ארורה. ברבעון הכריזה פאלו אלטו על כלי חומת אש מהדור הבא, הזמין באופן בלעדי דרך הענן הציבורי של אמזון. החברה גם הכריזה על כלי שיעזור לחברות לזהות נקודות תורפה בשרשרת אספקת התוכנה בעקבות בעיות הנובעות מעדכונים זדוניים לתוכנת Orion של SolarWinds.

המנהלים העלו את ההנחיות שלהם לשנת הכספים המלאה. כעת הם מצפים לרווח מתואם של 7.43 עד 7.46 דולר למניה על הכנסות של 5.481 עד 5.501 מיליארד דולר. ההנחיה לוקחת בחשבון את אינפלציית השכר, אמר ארורה, בין השאר בגלל הקרבה של סנטה קלרה, מקום ישיבתה של פאלו אלטו נטוורקס, מקליפורניה, שם חברות הטכנולוגיה גדולות בעמק הסיליקון.
"לא שכרנו אנשים רבים כמו שציפינו", אמר. "זהו שוק עבודה מאוד הדוק בנקודה הנוכחית שלו. עם זאת, דעתי האישית היא ששוק העבודה הולך להיות קל יותר בשישה עד 12 החודשים הקרובים". ארורה אמר שעובדי החברה עזבו כדי להצטרף לסטארט-אפים שונים לפני שישה חודשים. עכשיו זה השתנה.
"הרציונליזציה בשוק גורמת לאנשים לעשות חשבון נפש ולומר, 'רגע, אני באמת רוצה ללכת לעשות את הצעד הזה?'", אמר ארורה. לפני סגירת המסחר, המניה ירדה כמעט ב-21% מתחילת 2022, בעוד שמדד S&P 500 ירד בכ-18% באותו זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה