דיגיטל וטק

האקזיט הישראלי נכשל: פאלו אלטו לא תקנה את אפיירו

ענקית אבטחת הרשתות האמריקאית של היזם הישראלי ניר צוק עצרה את המו"מ מול הסטארטאפ של היזם שמכר חברת אבטחה למיקרוסופט ב-200 מיליון דולר
יאיר מור | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
ענקית אבטחת הרשתות הארגוניות האמריקאית Palo Alto Networks עצרה את המו"מ לרכישת הסטארטאפ הישראלי Apiiro, לאחר חוסר הסכמה מוחלט בנוגע למחיר העסקה, כך לפי דיווח בכלכליסט.
אפיירו נוסדה ב-2019 על ידי עידן פלוטניק, שמכר ב-2014 את חברת אבטחת המידע העסקית Aorato למיקרוסופט תמורת כ-200 מיליון דולר וניהל במשך תקופה את צוות הסיכונים המתקדמים במיקרוסופט, ויונתן אלדר, שהיה סמנכ"ל הפיתוח בחברה. המוצר של אפיירו מיועד לסייע בפיתוח אפליקציות ענן ארגוניות מאובטחות יותר. זאת על ידי מעין מיפוי של קשרי הגומלים בין רכיבי קוד של האפליקציות הארגוניות השונות ומאגרי המידע וניתוח נקודות הסיכון, כך שקל יותר לזהות צמתים שיוצרים חולשות ולמנוע אותן מראש. החברה גייסה 35 מיליון דולר בסבב יחיד בהובלת הקרנות האמריקאיות Graylock וקליינר פרקינס, ומעסיקה כ-100 עובדים.
פאלו אלטו, שהוקמה על ידי היזם הסדרתי ואיש אבטחת המידע הישראלי ניר צוק, ניהלה לפי דיווחים מהחודש שעבר מו"מ לרכישת אפיירו תמורת מחיר משוער של יותר מחצי מיליארד דולר. כעת נראה כי הסכום הזה היה נתון במחלוקת קשה בין הצדדים וגרם לפירוק העסקה. באפיירו כבר נמצאים בעיצומו של סבב גיוס הון נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה