השוק

בעקבות הנעילה הירוקה בוול סטריט: בורסות אסיה במגמת עלייה

לאחר עלייה חדה במניות במסחר של יום חמישי, היום בבוקר המדדים המובילים באסיה מציגים המשכיות בעליות, אם כי בהבדלים קטנים ונמוכים יותר ביחס לאתמול
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
אמש (חמישי) המסחר בוול סטריט נסגר בעליות והיום המגמה היא זהה עבור המדדים האסייתיים המובילים. למשל, מדד נייקי ביפן עלה ב-3.5%, לעומת המסחר הנוכחי בו הוא עלה ב-3.3%. כמו כן, אמש מטבע הין היפני יורד אפילו יותר, לרמה הנמוכה ביותר שחווה ביחס לדולר האמריקאי, וכעת ישנו יחס של 147 ין לדולר. 
יתרה מכך, מדד האנג סנג בהונג קונג רושם היום עלייה נוספת של 1.7% אחרי התחזקות משמעותית אתמול, בעוד שהמדד של האנג סנג טכנולוגיה עלה גם ב-3.9% במסחר של חמישי. מדד שנגחאי הסיני מטפס גם הוא עם עלייה של 1.8% לעומת ה-1.6% של אמש, לצד שנזן שצומח גם הוא ל-2.8%. 
בדרום קוריאה מדד הקוספי עולה אל 2.3% ולבסוף, המדד האוסטרלי של S&P/ASK 200 מגיע ל-1.8%. אם כן, בעוד שאמש העלייה הייתה חדה יחסית, היום נרשמות עליות אך מעט נמוכות ביחס להישגים של תחילת סוף השבוע. 
גם באירופה ניכרת המשכיות בעליה במסחר. כך למשל, מדד הבנצ'מארק הפן-אירופי Stoxx 600 רושם עליה של 0.8%, לצד המדד הצרפתי קאק שעולה ב-0.9%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה