השוק

אמזון במשבר: מאות מעובדי החברה יפוטרו בקרוב

ענקית המסחר האינטרנטי אמזון הודיעה כי היא עומדת בפני תכנית קיצוצים נרחבת של מאות משרות בחברה, הדיווחים מגיעים כשברקע אמזון רוכשת חברה נוספת
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
אמזון הודיעה כי היא עומדת בפני תכנית קיצוץ  משרות של מאות עובדים כחלק מתוכניתה לסגור בהדרגה את יוזמת שירותי הבריאות שלה – אמזון קר (Amazon Care). לפי מסמכים רשמיים שהגישה החברה, אמזון תפטר 159 עובדים בחטיבה. בנוסף לכך, יפוטרו 236 עובדים ברשת מרפאות של החברה. כמו כן הפיטורים אמורים להתחיל ב-1 בדצמבר.

באמזון מבהירים כי יסייעו לעובדים בשירות לעבור לתפקידים אחרים בחברה.מנגד בחברה עדיין מדווחים על כך שהם עומדים בפני התרחבות מערך הבריאות ממשיכים. כזכור  ביולי רכשה אמזון את רשת מרפאות הבוטיק וואן מדיקל עבור 3.9 מיליארד דולר.
הפיטורים מגיעים לאחר שבמהלך הרבעון השני צמצמה אמזון את כח האדם ב-99 אלף אנשים ל-1.52 מיליון עובדים. הפיטורים הם חלק מהמאמצים לצמצם בעלויות, זאת בעקבות התרחבות משמעותית במהלך משבר הקורונה.
כזכור במהלך סוף השבוע האחרון הודיעה אמזון על רכישת חברת קלוסטרמאנס (Cloostermans) הבלגית שמפתחת טכנולוגיה המשמשת לתפעול מחסנים, תנאים העסקה לא נחשפו. לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, החברה הבלגית תהפוך להיות חלק מחטיבת אמזון רובוטיקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה