השוק

כוכבת היוטיוב בת ה-21 גורמת למשקיעים לשפוך מיליונים

כוכבת היוטיוב אמה צ'מברליין, שמכונה הבחורה הפופולרית בעולם בזכות 16 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ועוד 12 מיליון מנויים ביוטיוב, השלימה סבב גיוס הון ראשון למותג הקפה האורגני שלה
מערכת ice | 
אמה צמברליין (צילום אינסטגרם)

לכוכבת היוטיוב בת ה-21, אמה צ'מברליין, יש 16 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-12 מיליון מנויים בערוץ היוטיוב. הבחורה הצעירה שהוכתרה כ"הכי פופולארית בעולם" יסדה מותג קפה אורגני בהיותה רק בת 18, ועכשיו השלימה סבב גיוס הון ראשון ממשקיעי הון סיכון ששוויו 7 מיליון דולר.
 


עוד לפני מיזם הקפה, כשהיתה בתיכון צ'מברליין התחילה לצלם את עצמה כתחביב, ובהמשך השיקה ערוץ אופנה, לייף סטייל ובילויים ביוטיוב. מה שעשה את המהפך בחייה וצבר חצי מיליון צפיות, היה סרטון שבו צילמה את עצמה קונה בחנות זולה במיוחד. ב-2019 כוכבת הרשת נכללה ברשימת 25 האנשים המשפיעים ביותר ברשת במגזין טיים. כיום היא ממככבת בפודקאסט, ביוטיוב ובאינסטגרם.
 


בין המשקיעים שהאמינו בכוכבת ואפשרו לה להשלים את סבב המימון הראשון נמצאים כמה שמות רציניים. בין היתר חברת ההון סיכון הדנית בלייזר קפיטל, השף והבלוגר ניק שארמה וברנסון בראון, מנ"כל ומייסד שותף של פלטפורמת ניהול התוכן גרין. גם קן סדובסקי, משיקע ויועץ מזון ומשקאות בארה"ב ומייסדי רשת בית הקפה והמאפים הדנית אולה אנד סטין. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה