השוק

wiz ממשיכה לשבור שיאים ומציגה: הסטארט אפ המהיר בעולם

חברת הסייבר הישראלית דיווחה היום (רביעי) כי הצליחה להרוויח 100 מיליון דולר ממכירות בתקופה של 18 חודשים
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום נתנאל טוביאס)

WIZ כי הגיעה תוך 18 חודשים ממיליון דולר מכירות ל- 100 מיליון דולר, כך פורסם במהלך שעות הצהריים היום (רביעי). הטכנולוגיה של Wiz, שהוקמה במרץ 2020, מותקנת ביותר מ-25% מחברות Fortune100 בנוסף לכך החברה מעסיקה 480 עובדים ומתכננת לגייס עובדים חדשים בארץ ובעולם.
 


בנוסף לכך גם בכל הקשור לגיוס הון, Wiz נחשבת לשחקנית מהירה. החברה אשר הוקמה במרץ 2020 גייסה 600 מיליון דולר תוך 18 חודשים, שהביאו אותה לשווי של 6 מיליארד דולר. בין המשקיעים הפרטיים הבולטים בחברה נמנים ברנרד ארנו, הממוקם שני ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס יחד עם יזמים בולטים נוספים.  כמו כן מגזין פורבס בחר אמש ב-Wiz כאחת ממאה חברות הענן המובילות בעולם.


הגיוסים המהירים אינם מקריים. על פי מערך הסייבר הלאומי של ישראל, כ- 40% מהשקעות העולמיות בתחום הסייבר מבוצעות בחברות ישראליות, וזאת בנוסף למרכזי המחקר ופיתוח של חברות גלובליות הפועלות בארץ.
 


אסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל  Wiz התייחס לגיוס המהיר ואמר: "חברות סייבר רבות ממשיכות כיום לצמוח במהירות", והוסיף "מטבע הדברים, ישראל היא אחת הנהנות העיקריות מהגידול בתחום, ו-Wiz תמשיך לצמוח בקצב מהיר בכל הקשור לגיוס עובדים מבריקים בישראל ובעולם, וכן בגיוס מהיר של לקוחות. יש לנו מספיק כסף בקופה כדי להמשיך ולתמוך בתוכנית הצמיחה שלנו ולגייס את הטאלנטים הטובים ביותר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה