השוק

מדעני טילים המציאו מכונה ניידת להכנת פיצה אוטומטית

מדעני הטילים, עובדים לשעבר בחברת SpaceX, ייצרו מכשיר נייד להכנת פיצה באופן אוטומטי מלא. בשל החיסכון בעבודה אנושית ובחלל אחסון, ההמצאה תייצר פיצות שעלותן כ-10 דולר. "אני אפילו לא יכול לספור כמה פיצות אכלתי", אמר הממציא הראשי
מערכת ice | 
פיצרייה (צילום פלאש90)
עבור מהנדס SpaceX לשעבר, בנסון צאי, הכנסת חללית לחלל החיצון וקבלת פיצה חמה טרייה הם מאתגרים וחשובים באותה מידה. "בסופו של דבר עבורי, מדובר בפתרון בעיות באשר הן", אמר לאתר חדשות CBS. "פתרון בעיות כאן עלי אדמות, גישה נוחה למזון טרי ואיכותי זה לא משהו שזמין לכולם, נכון?"
הכנת הפיצה במכשיר החדש לא תדרוש עבודה אנושית או חלל נדל"ני, מה שיפחית את העלות של רוב הפיצות לכ-10 דולר. "אני אפילו לא יכול לספור את מספר הפיצות שאכלתי", אמר צאי.
בשלוש השנים האחרונות, התמקדו צאי ושני שותפיו לחברה בלוס אנג'לס, לצד עוד 23 מדעני SpaceX לשעבר, ביצירת ה-Stellar Pizza - יצרנית פיצה אוטומטית לחלוטין, סגורה וניידת.
מההרכבה ועד האפייה והבישול, מצלמות עוזרות בכל שלב לבצע התאמות דקות על מנת ליצור בצק בפחות מחמש דקות. צאי והצוות שלו עבדו במשך שנים בחידוד המערכת כך שהכנת הפיצה תתבצע בתוך משאית בדרך לבית הלקוח. המכשיר משתמש באלגוריתם כדי לשקול תנועה ומכשולים אחרים וכך לעזור להחליט מתי להתחיל לבשל את ההזמנה שלך.
"האלקטרוניקה שלנו מתוכננת עם האמינות הנדרשת כדי להביא בני אדם לחלל", אמר צאי. "זהו צוות של מדעני טילים שמתכננים ציוד מטבח מאפס... מה שאנחנו מנסים לעשות הוא מאוד קשה, הייתי צריך לגייס את הטובים והמבריקים ביותר כדי לפתח מכונת פיצה ניידת שהיא בעצם חללית על גלגלים".
 
צוות המדענים המקצועי השתמש בשיטה מדעית כדי לפתח את המתכון, לפני ששכרו שף אמיתי ומומחי מזון אחרים כדי להכין את הפיצות הייחודיות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה