השוק

קורנית חנכה מפעל חדש בהשקעה של 80 מיליון שקל

המפעל החדש של החברה ממוקם בקריית גת והושקעו בו 80 מיליון שקל; המפעל ייצר את הדיור עבור מדפסות החברה שמיועדות להספיק על בדים; המפעל ישתרע על פני 11 דונם
ניצן כהן | 
רונן סמואל (צילום כפיר זיו)
קורנית דיגיטל שנסחרת בנאסד"ק חנכה השבוע את מפעל ייצור הדיו החדש שלה בקרית גת, בהשקעה של כ-80 מיליון שקל. המפעל יספק דיו ללקוחות החברה.
קורנית דיגיטל מייצרת דיו בקרית גת מעל לעשור, וכעת הקימה מפעל חדש מהיסודות המתפרש על פני כ-11 דונם ובו שטחי ייצור, מעבדות פיתוח, מרכז שילוח לוגיסטי ומשרדים, והוסמך לתקני ISO14001  ISO45001 וכן ל-ECO Passport בדרגה 3- של OEKO TEX, המבטיחים שימוש אחראי ובטוח בכימיקלים בדרגה הגבוהה ביותר.

הייצור במפעל מבוסס על מערכת ניהול אוטומטית סגורה, המלווה בבקרה דיגיטלית מלאה ומתקדמת ואוטומציה מלאה. המעבר למפעל החדש צפוי להגביר את התפוקות בעקבות הביקוש ההולך וגדל, תוך כדי שיפור יעילות העבודה של עובדי המפעל.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית: "החזון שלנו הוא להפוך את עולם האופנה והטקסטיל לבר קיימא והמפעל החדש מיישר קו עם חזון זה ועם המטרות העסקיות שלנו. האפשרות לשפר את אופן ייצור האופנה בעולם, תוך כדי חיזוק התעסוקה בפריפריה והייצור המקומי, היא זכות גדולה.
"קורנית דיגיטל פועלת לחזק את הקשר עם תושבי המקום באמצעות פרויקט התנדבותי בשיתוף פעולה עם עיריית קרית גת ועמותת 'נערי האור', שמטרתו לתמוך בבני נוער הזקוקים לסיוע".
קורנית דיגיטל מייצרת מדפסות דיו ודיו המיועדת להדפסה על בדים. החברה הוקמה בשנת 2002, והיא מעסיקה כ-850 עובדים. החברה נסחרת בנאסד״ק בארה״ב (סימבול: KRNT) והיא מנוהלת על ידי רונן סמואל.
לחברה יש כיום משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. בסיס לקוחות החברה מונה למעלה מ-1,300 לקוחות.
קורנית דיגיטל היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה