השוק

אחרי הדו"חות: חנן מור יוצא להנפקת מניות ב-60 מיליון שקל

חנן מור עצמו יזרים ביקושים בהנפקה כדי לא להידלל אל מתחת ל-50% החזקה בחברה; חנן מור פרסם היום דו"חות כספיים בהם שיערך נדל"ן כך  שהשיערוך הניב לו רווח על הנייר של 59 מיליון שקל
ניצן כהן | 
שוק הנדל"ן (צילום פלאש 90/ גילי יערי, pixabay)
אחרי פרסום הדו"חות הכספיים הודיע חנן מור כי חברת הנדל"ן שלו תצא להנפקת מניות בהיקף של 60 מיליון שקל. נזכיר כי היום פרסם חנן מור את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה בהם שיערך נדל"ן באופן שהניב לו רווחים על הנייר של 59 מיליון שקל.
נזכיר כי נכון לתום הרבעון השלישי של השנה מתסכמת מצבת החובות של חנן מור בכ-451 מיליון שקל כש-100 מיליון שקל מהם הוא צריך לפרוע בשנה הקרובה. חנן מור רכש קרקע במתחם שדה דב ב-1.5 מיליארד שקל והוא יזדקק להרבה מזומנים כדי להשלים את הרכישה ולפתח את הקרקע כך שתניב לו בסיומו של יום את הרווחים אליהם הוא מכוון.

נכון לרבעון השלישי של השנה מכרה חנן מור 319 יחידות דיור שהניבו לה הכנסות של 339 מיליון שקל. ההכנסות הכוללות שהוכרו ברבעון השלישי של השנה עומדות על 164.6 מיליון שקל ורווח נקי של כ-59 מיליון שקל שנזכיר רובו ככולו הגיע ממקומות של שערוך חשבונאי של נדל"ן.
הקרקעות ששיערך חנן מור היו במודיעין, ראשון לציון וחריש. החברה נכתה במכרזים גם בנס ציונה והיא פועלת לאתר קרקעות חקלאיות שיש בהן פוטנציאל הפשרה ושינוי ייעוד.
ההון העצמי של חנן מור, נכון לתום הרבעון השלישי של השנה עומד על 327.3 מיליון שקל בעוד המאזן שלו מסתכם ב-2.12 מיליארד שקל. נכון לתום הרבעון השלישי הצליח חנן מור לשפר במעט את יחס ההון למאזן כך שהוא עומד נכון להיום על 17.5% לעומת 16.5% בסוף שנת 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה