השוק

גונג הישראלית גייסה 250 מיליון דולר לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר

עם השלמת הגיוס הפכה גונג לחברת ההייטק הישראלית בעלת השווי הגבוה ביותר; גונג עוסקת בפיתוח מערכות לאנשי מכירות שמנתחת את האינטרקציה עם הלקוח ומייצרת תובנות למחלקת המכירות
ניצן כהן | 
עמית בן דוב ואלירון רשף המייסדים של גונג (צילום רמי זרנגר)
אם אנחנו רוצים להבין טוב יותר כמה כסף יש בשוק שמחפש השקעות בכל מחיר כדאי להסתכל על הגיוסים של חברות ההייטק. אם אנחנו בוחנים מידי גיוס את החברות האלה אנחנו מגלים חלומות גדולים, יכולת שיווק מרשימה והרבה כסף שמחפש סיכון.
גונג, חברת הייטק ישראלית השלימה סבב גיוס E בהיקף כספי של 250 מיליון דולר, גיוס שמשקף לחברה שווי פנטסטי של 7.25 מיליארד דולר וכך הפכה גונג לחברת ההייטק הישראלית הפרטית בעלת השווי הגבוה בישראל.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ההשקעות, Franklin Templeton כשבסך הכל גייסה עד כה החברה 584 מיליון דולר. בסבב הנוכחי השתתפו משקיעים קיימים וביניהם Coatue, Salesforce Ventures, Sequoia, Thrive Capital ו-Tiger Capital.  
Gong הוקמה במשותף על ידי עמית בן דב, המנכ"ל ואילון רשף, סמנכ"ל המוצר בחברה, בשנת 2015. בחברה עובדים כיום 550 עובדים בישראל ובארה"ב. בישראל ממוקמים משרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן, ובהם 170 אנשי ונשות מחקר, פיתוח וניהול מוצר. ההון שגויס ישמש להכפלת ההון האנושי בחברה, בארה"ב ובישראל. עד סוף 2021 מתכננת החברה להכפיל את מצבת העובדים שלה ולהגיע לכ-300 עובדים בישראל ולכ-1,000 עובדים ועובדות סך הכל בעולם.
פלטפורמת הבינה העסקית של גונג לוכדת את כל האינטראקציות של החברה עם לקוחותיה, מציפה תובנות עסקיות אודות השוק, הזדמנויות המכירה ופוטנציאל לשיפור יכולות העובדים וממליצה על הצעד האפקטיבי הבא שיקדם את סגירת העסקאות, יכולת זו תאפשר לקבל החלטות המבוססות על מציאות עסקית במקום על חוות דעות סובייקטיביות.  
"כפי שניבאנו בשנת 2015, כשגונג התחילה למנף בינה מלאכותית כדי להבין את צרכי הלקוחות, חווינו בשנה האחרונה צמיחה אדירה והוכחנו כי בינה עסקית עבור אנשי מכירות משנה את כללי המשחק לחברות", עמית בן דב, מנכ"ל ומייסד משותף, גונג.
"כשאנשי מכירות ברחבי העולם נאלצו לראשונה לתקשר מרחוק עם הלקוחות גדלה אף יותר התלות שלהם בנתונים ובתובנות כדי לרכוש את ליבם ומוחם של הלקוחות. גונג כבר אינה בבחינת מותרות אלא צורך הכרחי וברור עתה שלמוצר שלנו, המספק המלצות המבוססות על מציאות עסקית, יש פוטנציאל לשנות את הדרך שבה כולנו עושים עסקים".  
"טכנולוגיות שנועדו לאופטימיזציה של פריון ושיפור שביעות רצון הלקוחות הפכו בשנה החולפת לחשובות יותר מאי פעם בעת שהעולם העסקי עבר למודל עבודה מרחוק", מסר ראיין ביגס, שותף בחברת ההשקעות Franklin Templeton. "חברות רבות הכירו בערך הברור של פלטפורמת הבינה העסקית של גונג לאנשי מכירות מרגע שחוו אותה. אנו מאמינים שמוצר זה הפך לצורך בסיסי עבור מקצוענים שחותרים להגדיל מכירות תוך התבססות על צרכים אמיתיים של לקוחותיהם".      
גיוס ההון הנוכחי הסתיים רק שמונה חודשים לאחר סבב גיוס D שהתבצע בחודש אוגוסט האחרון והוא משקף את הביקוש הצומח למוצר של גונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה