השוק

דובי פרנסס הוביל גיוס של 55 מיליון דולר לחברת הפינטק Lili

סבב הגיוס של Lili הוא סבב B כשאת שלושת הסבבים האחרונים הוביל דובי פרנסס; Lilli עוסקת בפתרונות פיננסיים כוללים לפרילאסרים
ניצן כהן | 
דובי פרנסס (צילום Group 11)
אישמ העסקים דובי פרנסס שמוכר מתוכנית הטלוויזיה הפופלרית "הכרישים" הוביל סבב גיוס נוסף של סטארט אפ הפינטק Lili. בסך הכל גייסה החברה בסבב הנוכחי 55 מיליון דולר בסבב B כשבשנה האחרונה השלימה החברה גיוס של 80 מיליון דולר.
Lili עוסקת בפתרונות כוללים לעולם הפרילאנסירם, עולם שקיבל חשיפה לא מבוטלת בשנה האחרונה. למעשה מה שהחברה עושה זה פתיחת חשבון לעצמאים, חשבון שכולל כרטיס לחיוב מיידי ואף מאפשרים לעצמאים מסגרות אשראי וכד'.
החברה ממוקמת בניו יורק והיא מנסה למצב את עצמה כבנק לפרילאנסרים כשהכוונה היא לספק שירותים בנקאיים לספר גדול של אנשים עם היקפי פעילות קטנים יחסית.
תקופת הקורונה הייתה תקופה בה עולם הפרילאנסרים החל לפרוח. מחד עובדים רבים ישבו בבית מבלי יכולת להתפרנס ומאידך עסקים ניצלו את הזמנים האלה כדי לבצע עבודות בזול, בלי מחוייבות ובמהירות יחסית עם בעלי מקצוע שלמעשה יושבים בבית כמעט ללא מעש.
הכוונה היא שעולם הפרילאנסרים יילך ויתפתח בעיקר בגלל הנוחות של כולם להתקשרות בדרך הזו שלא פוגעת בפעילות השוטפת לא של העסק המזמין ולא של מי שנותן את השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה