השוק

החברות המשתתפות באינטל Ignite גייסו במצטבר 200 מיליון דולר ב-2020

שנה לאחר שהעבירה את תכנית האצת הסטארט-אפים שלה למרחב הווירטואלי, Ignite חונכת מחזור רביעי בתל אביב ופותחת מחזור ראשון במינכן
כפיר אדר | 
סטארטאפים (צילום unsplash, pexels)
תכנית ההאצה של אינטל לחברות סטארט-אפ, הודיעה אמש (שלישי) על 10 החברות שנבחרו למחזור הרביעי שלה בתל אביב, בנוסף ל-10 החברות שנבחרו לתכנית החדשה במינכן, גרמניה.
עשרים-ושמונה חברות השתתפו בתכנית Ignite, ובסיוע הידע והייעוץ מהמנטורים והמומחים של התכנית, במשולב עם מומחיותן הטכנולוגית, גייסו 200 מיליון דולר. בנוסף, בוגרי התכנית הצליחו לנווט את דרכם בהצלחה לאורך תקופת המגפה, להחתים משקיעים, ולרשום גידול מעריכי בפעילותן של החברות שלהם. שני סטארט-אפים מהמחזור הראשון הודיעו לאחרונה על שותפות אסטרטגית עם אינטל. Deci.ai ואינטל משתפות פעולה לאופטימיזציה של ממשקי למידה עמוקה במעבדי ארכיטקטורת אינטל, והשותפות עם Granulate תאפשר לאינטל לשפר את תוצאות ביצועיה על בסיס Java.
מתוך 200 הסטארט-אפים שהגישו מועמדות למחזור הרביעי של Ignite, 60 עברו תהליך בדיקת נאותות מעמיק, 19 הגיעו ליום הבחירה הווירטואלי, ו-10 נבחרו לקבוצה הסופית וישתתפו בתכנית בת 12 שבועות. אינטל Ignite הודיעה על התרחבותה מחוץ לישראל, עם פעילות אירופית ראשונה במינכן שבגרמניה, אשר נבחרה בזכות מערכת אקולוגית של חברות טכנולוגיה משגשגות. 392 חברות סטארט-אפ אירופיות ממגוון רחב של ענפי תעשייה, כולל טכנולוגיה אוטונומית, אבטחה, מדעי הנתונים, רובוטיקה ועוד, הגישו מועמדות לתכנית. 220 מהן עברו מיון נוסף, 50 חברות עברו בדיקת נאותות מעמיקה, 15 השתתפו ביום הבחירה, ובסופו של דבר 10 סטארט-אפים נבחרו להשתתף במחזור הראשון, שיתחיל ב-27 באפריל.
כל אחת מהחברות, בתל אביב ובמינכן, מצוותת למנטורים מנוסים, ותקבל תכנית מותאמת הנתפרת במיוחד לצורכיה העסקיים והטכנולוגיים. התכנית תתקיים במרחב הווירטואלי ותכלול מפגשי מומחים בנושאים של תרבות ארגונית, מוצרים, שיווק, מכירות, היכרות עם קרנות הון סיכון מובילות, איך להתמודד עם בנייה והגדלה של עסק, הימנעות מעייפות המייסדים ועוד. 
החברות שנבחרו למחזור הרביעי בתל אביב כוללות: AtmoSec מפתחת פתרון SaaS לאבטחת חיבוריות בין אפליקציות של עסקים שונים, NeuroBrave מאיצה יישומים בנוירוטכנולוגיה, Qwak.ai מפתחת פלטפורמת למידת מכונה המאפשרת לחברות להרחיב את קנה המידה של מוצריהן המבוססים על למידת מכונה וכך להגדיל את השפעתן העסקית, Spotnix מסייעת למנהלי מוצר וצמיחה לשפר מדדי ביצוע עיקריים (KPI) על ידי הרצת אלפי אנליזות, וזיהוי והמלצה על הזדמנויות ופעולות קונקרטיות, Teramount מספקת את הדור הבא בחיבוריות אופטית למרכזי נתונים.
Velocity מאיצה פעילויות מו"פ על ידי מתן אפשרות למפתחים ליצור סביבות ייצור וירטואליות מבודדות לחלוטין לפי דרישה, באותה דרך קלה שבה הם יוצרים ענפי Git חדשים. כמו כן גם Zesty מבצעת אופטימיזציה אוטומטית למשאבי ענן בזמן אמת, ומביאה לשימוש אופטימלי בענן ולהפחתה דרמטית בהוצאות AWS, 1MRobotics – "מתחת לרדאר", Flow Security – "מתחת לרדאר" ו-R2 Wireless – "מתחת לרדאר".
"אנו נרגשים לצאת לדרך עם התכנית הרביעית שלנו בתל אביב. עם כל מחזור, נהיה מאתגר יותר לבחור רק 10 חברות סטארט-אפ מכל הפונים המדהימים. ראינו עלייה בתחומי הפעילות, במוצרים ובסוגי הטכנולוגיה, כמו 5G, רובוטיקה, דיפ-טק וכד', והתרשמנו מכמות החברות הממומנות היטב בשלב כה מוקדם", אמר רני נחמיאס, מנכ"ל Ignite תל אביב. "בשנה וחצי האחרונות הצענו לכל הסטארט-אפים המבטיחים של תכנית אינטל Ignite גישה למומחים מובילים באינטל ובתעשייה כולה, שחלקו ממומחיותם מנקודת מבט עסקית וטכנולוגית גם יחד. אנו מצפים בכליון עיניים לקבוצה החדשה של חברות, וגם לקחת את התכנית המדהימה שלנו לחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה